Kita

Mac Ar kas nors mokėsi diskrečiosios matematikos?

chrono1081

Originalus plakatas
2008 m. sausio 26 d
Nublar sala
  • 2010 m. birželio 29 d
Sveiki vaikinai.

Artėja diskrečiosios matematikos pamoka ir ieškojau „Google“, kad pamatyčiau, kokia tai matematika, ir apibrėžimų yra visur. Tiesą sakant, daugumoje vietų sakoma, pavyzdžiui, „Niekas tikrai nežino tikslaus diskrečios matematikos apibrėžimo bla bla“.

Taigi man buvo įdomu, ar kas nors, kas tai ėmėsi informatikos, galėtų paaiškinti šią temą?

Priežastis, kodėl klausiu, yra ta, kad bandau įvertinti pamokos sudėtingumą, nes esu internetinis studentas, kuris dirba 84 valandas per savaitę (12 valandų per dieną, 7 dienas per savaitę, kaip rangovas priešiškoje šalyje). Jei atrodo, kad man gali būti kažkas labai sudėtingo, planuočiau jį iš naujo, kol visam laikui grįšiu namo.

Žinau, kad nėra daug aiškaus atsakymo į šį klausimą, bet jei kas nors lankė informatikos kursą, kokių dalykų išmokote? Taip pat turime rašyti programas mokomoms problemoms spręsti, o skaitant įvairių knygų ištraukas atrodo, kad klasė yra kažkiek glaudžiai susijusi su dirbtiniu intelektu.

Bet kokia pagalba būtų labai dėkinga

mfram

2010 m. sausio 23 d


San Diegas, CA JAV
  • 2010 m. birželio 30 d
Diskreti matematika apima daug dalykų. Kai kurie iš jų apima įrodymus, matematinę indukciją, aibių teoriją, permutacijas, abstrakčią algebrą, generatoriaus polinomus, žiedų teoriją, Galois laukus... galiausiai veda prie matematikos, susijusios su klaidų taisymo kodais. Linksmi dalykai. Viso to negausite per vieną kursą.

lee1210

2005 m. sausio 10 d
Dalasas, Teksasas
  • 2010 m. birželio 30 d
Spėju, kad kiekvienas čia, turintis CS laipsnį, turėjo atlikti tam tikrą diskrečią matematiką. Mano kursas apėmė daug įrodymų, aibių teorijos, grafų teorijos, tam tikros rekursijos ir sudėtingumo analizės (O žymėjimo). Tai buvo pirmasis kursas, kuriame buvo pristatyta keliaujančio pardavėjo problema.

Žvelgiant atgal, tai buvo geras kursas, o visa informacija buvo svarbi. Tuo metu aš to nekenčiau ir tai buvo baudžiamai sunku. Mums buvo leista ruošti namų darbus grupėse, o 6-8 susirinkdavome po 4-6 valandas per savaitę, taip pat dirbdami savarankiškai, ir vis tiek turėdavome problemų baigiant. Be to, profesorius kalbėjo monotoniškai, išjungė visas šviesas ir uždarė žaliuzes, kad pristatytų skaidres. Tai buvo tikras mūšis išlikti budriems.

Panašu, kad dabar jūsų lėkštėje yra pakankamai. Atrodo, kad dabar netinkamas laikas pradėti šį kursą ar bet kurį kursą. Smagu, jei nori pabandyti, bet tikrai palauksiu, kol galėsi skirti daugiau laiko ir energijos.

- Skaityk

TuffLuffJimmy

2007 m. balandžio 6 d
Portlandas, OR
  • 2010 m. birželio 30 d
Paėmė. Sunkiausia visų laikų klasė (iki šiol). UOLIAI MOKYTIS. Nerekomenduočiau lankyti pamokos internetu. Tai tikrai viena klasė, kurioje norite būti kiekvienoje paskaitoje ir turėti labai prieinamą mokytoją, kad galėtumėte užduoti daugybę klausimų.




ką tik baigiau pirmakursius, btw.

chrono1081

Originalus plakatas
2008 m. sausio 26 d
Nublar sala
  • 2010 m. birželio 30 d
Ačiū vaikinai už visą informaciją

Na, paskambinau į mokyklą, kad pakeisčiau klasę į kitą, bet, deja, turiu išklausyti tą, kad pereičiau į paskutinį turimą 300 lygių kursą ir į 400 lygių kursus, kurie man liko tik. Aš taip pat negaliu jo atsisakyti, nes dėl to būsiu žemesnis už visą darbo dieną ir turėsiu mokėti daugiau $$$.

Dar blogiau yra tai, kad kita mano pamoka šį semestrą yra 3D modeliavimo ir garso įvadas, kurio metu studentai sukuria trumpą 3D animacinį filmą nuo nulio (tai reiškia, kad aš kuriu modelius, tekstūras, animaciją ir kt. garso takelis, įgarsinimas ir garso efektai!). Kažkoks 'įvadas', a? Daug juoko. (Labai džiaugiuosi, kad prieš metus pradėjau mokytis Maya).

Taigi man įstrigo abi klasės, nes jos iš esmės yra vartai, leidžiantys patekti į likusius kursus.

O, linkiu man sėkmės! Esu tikras, kad man jo prireiks


(Aš taip pat pradėjau skaityti savo diskrečiosios matematikos knygą, ji atrodo gana sudėtinga. Man teks atnaujinti kai kurias duomenų struktūras, kurias naudoju retai, taip pat rekursiją, nes tai dar vienas dalykas, kurį naudojau tik keletą kartų. ). ARBA

senas Mac

į
2001 m. spalio 25 d
  • 2010 m. birželio 30 d
Geriausia matematikos pamoka, kurią kada nors lankiau

Aš pasakysiu, kad tai buvo viena iš lengvesnių matematikos pamokų, kurias lankiau, ir viena įdomiausių. Galbūt man buvo lengviau, nes buvo įdomu ir turėjau labai gerą profesorių. Radau, kad mano skaičiavimų serija yra daug sunkesnė ir mažiau praktiška informatikos srityje. M

mdatwood

į
2010 m. balandžio 14 d
Rytų pakrantė, JAV
  • 2010 m. birželio 30 d
oldMac pasakė: Aš pasakysiu, kad žinotumėte, kad tai buvo viena iš lengvesnių matematikos pamokų ir viena įdomiausių. Galbūt man buvo lengviau, nes buvo įdomu ir turėjau labai gerą profesorių. Radau, kad mano skaičiavimų serija yra daug sunkesnė ir mažiau praktiška informatikos srityje.

Tai. Mano CS laipsniui reikėjo 2 semestrų diskrečiosios matematikos. Man jie pasirodė linksmi, įdomūs ir ne tokie sunkūs. Man jie buvo daug geresni už skaičiavimus.

Diskreti matematika iš tikrųjų yra tiek daug kitų temų, kad sunku apibendrinti viename įraše. Jei norite sužinoti daugiau, turėtumėte pradėti čia .

lee1210

2005 m. sausio 10 d
Dalasas, Teksasas
  • 2010 m. birželio 30 d
į senas Mac ir mdatwood :
Arba tu esi protingesnis, arba tavo smegenys veikia kitaip nei mano. Spėju, kad profesorius taip pat galėjo su tuo daug ką veikti, bet mano diskretiška matematikos pamoka mums (man pačiam ir mano bendramoksliams) spyrė į užpakalį.

Iš esmės buvo būtinos kopėčios, o kiekviename žingsnyje buvo vienas kursas, kurio nesėkmių procentas buvo apie 20–33%. Vieną klasę turėjai kartoti vieną kartą, o po to buvai išėjęs iš programos. Viena iš tokių buvo atskiroji matematikos klasė. Nežinau, ar tai buvo suplanuota, ar „išnaikinimas“ buvo tiesiog natūralus griežtos programos efektas, bet aš labai džiaugiuosi, kad kai kurios iš tų klasių girdėjosi.

- Skaityk

chrono1081

Originalus plakatas
2008 m. sausio 26 d
Nublar sala
  • 2010 m. birželio 30 d
Taip elgiasi mokykla, kurią dabar turiu, joje yra daug naikinimo klasių.

Tiesą sakant, aš mokausi trečiame koledže. South Hills Business School -> Penn State universitetas -> ir dabar atrodo, kad DeVry ir DeVry pamokos yra pačios sunkiausios iš trijų (jų fizikos pamokos yra juokingai sunkios, sunkiausios, kokias aš kada nors turėjau). Aš pusiau bijau pamatyti, ką ši klasė apims.

Girdėjau daugybę nuomonių apie diskrečiąją matematiką, kai kurie mano pažįstami žmonės sakė, kad tai buvo sunkiausias dalykas, kurį jie kada nors ėmėsi, kiti sakė, kad tai buvo gana lengva.

Žvelgdami į programą, per 8 savaites perskaitome visą 700 puslapių knygą ir turime daugybę programavimo užduočių, todėl atrodo, kad tai gali būti iššūkis lol.

Laimei, šios užduotys yra tik konsolės, o ne MFC, todėl galiu jas rašyti savo „Mac“.

NT1440

Pagalbininkas
2008 m. gegužės 18 d
  • 2010 m. birželio 30 d
Paėmė ir pirmą kartą nepavyko. Šį rudenį pakartosiu jį, kad galėčiau tęsti savo CS programą.

Galiu pasakyti tik tiek, kad iš pradžių tai atrodo lengva (tikrai taip buvo), ATSIŽIŪRĖKITE SAVO APŠALĄ, nes tai bus gana sunku.

Be to, aš nekenčiu įrodymų (priežastis, kodėl man nepavyko, ir man vis dar nepaaiškinta, kaip tai susiję su CS, o ne įdomūs dalykai, tokie kaip logikos vartai). Ar kas nors gali man pasakyti, kodėl įrodymai taptų pagrindiniu CS tipo klasės akcentu? M

mdatwood

į
2010 m. balandžio 14 d
Rytų pakrantė, JAV
  • 2010 m. birželio 30 d
lee1210 pasakė: į senas Mac ir mdatwood :
Arba tu esi protingesnis, arba tavo smegenys veikia kitaip nei mano. Spėju, kad profesorius taip pat galėjo su tuo daug ką veikti, bet mano diskretiška matematikos pamoka mums (man pačiam ir mano bendramoksliams) spyrė į užpakalį.

Iš esmės buvo būtinos kopėčios, o kiekviename žingsnyje buvo vienas kursas, kurio nesėkmių procentas buvo apie 20–33%. Vieną klasę turėjai kartoti vieną kartą, o po to buvai išėjęs iš programos. Viena iš tokių buvo atskiroji matematikos klasė. Nežinau, ar tai buvo suplanuota, ar „išnaikinimas“ buvo tiesiog natūralus griežtos programos efektas, bet aš labai džiaugiuosi, kad kai kurios iš tų klasių girdėjosi.

- Skaityk

Nemanau, kad esu protingesnis už kitus. Turėjau puikų mokytoją (tą patį abiejose klasėse) ir man labai patinka diskreti matematika, todėl, žinoma, mokiausi daugiau. Skaičiavimo pamokos man nesisekė beveik taip gerai, nors norėčiau, kad šiandien vėl galėčiau jas lankyti, nes mano bendras susidomėjimas matematika išaugo nuo tada, kai baigiau mokslus prieš daugelį metų.

Ir tu teisus, mano programoje buvo 2 nesėkmingi kursai – diskrečioji matematika ir 1-oji programavimo klasė. Abiejų srityse man pavyko gauti A, nes domėjausi klasėmis, kuriose lankiau laisvųjų menų mokyklą, ir atsimenu, kad mano pažymiai išeidavo ir jie būtų A mano specialybėje (CS), o visose kitose – C. Man net porą kartų pavyko nepavykti ispaniškai

NT1440 pasakė: Paėmė ir nepavyko pirmą kartą. Šį rudenį pakartosiu jį, kad galėčiau tęsti savo CS programą.

Galiu pasakyti tik tiek, kad iš pradžių tai atrodo lengva (tikrai taip buvo), ATSIŽIŪRĖKITE SAVO APŠALĄ, nes tai bus gana sunku.

Be to, aš nekenčiu įrodymų (priežastis, kodėl man nepavyko, ir man vis dar nepaaiškinta, kaip tai susiję su CS, o ne įdomūs dalykai, tokie kaip logikos vartai). Ar kas nors gali man pasakyti, kodėl įrodymai taptų pagrindiniu CS tipo klasės akcentu?

Žiūrėkite į įrodymus kaip į mąstymo pratimą. Užuot bandę įsiminti įrodymus, įsitikinkite, kad juos suprantate. Įrodymai yra naudingi, nes moko mąstyti logiškai (išskaičiavimas, priešpriešinis pavyzdys ir t. t.) ir sistemingai (nepraleiskite žingsnių, kurie sujaukia jūsų logiką). Taip mąstyti labai svarbu, kai, be kita ko, sunku atsekti klaidas.

Tu tikrai labai nori? Turėjau vieną mokytoją, kuris tikėjosi, kad laikydami testą išmoksime papildomos medžiagos. Aš tai palyginau su tuo, kad išmokau dauginti, o tada supratau pakankamai gerai, kad išmokčiau dalyti testą. Vienintelė pamoka, kurią aš kada nors lankiau, sukeldavo košmarus

chrono1081

Originalus plakatas
2008 m. sausio 26 d
Nublar sala
  • 2010 m. birželio 30 d
Man iki šiol pavyko išlaikyti visas ravėjimo klases su A. Turėjome „Kompiuterio aparatinės įrangos įvadą“, kuris buvo labiau panašus į sistemos architektūrą ir buvo susijęs su loginiais vartais, atminties valdymu ir daugybe x86 surinkėjų. Tai buvo pirmoji „programavimo“ klasė, kurią turėjau „DeVry“. Turėjome rašyti duomenų glaudinimą ir atlikti žemo lygio grafikos darbus. Labai džiaugiausi, kad jau gerai išmanau C ir C++, nes x86 assembleris buvo visai kitas gyvūnas. Žinau, kad buvau vienas iš nedaugelio, kuris praėjo.

Tada jų siaubinga (kaip sunkioje, ne baisaus turinio) fizikos klasėje. Negalėjau patikėti, kaip tai buvo beprotiškai sunku. Peno valstijoje įgijau A fizikos laipsnį ir maniau, kad man sekasi fizika. Aš taip pat gavau A DeVry fizikos klasėje, bet omg rimtai medžiaga buvo tokia beprotiškai sudėtinga ir turėjau sunkiai dirbti. Žinoma, būdami prisijungę, jie viską suprojektuoja taip, kad nebūtų galima „Google“ ieškoti, ir erzins, kad viskas yra „atviros knygos, atviri užrašai, atviras internetas“. Jei nežinai medžiagos, neišlaikysi. Jau pažįstu du žmones, kurie neišėjo iš mokyklos, nes manė, kad jiems nereikia mokytis, ir galėjo ieškoti atsakymų „Google“. Būdamas metais priekyje, bandžiau juos perspėti, bet nesėkmingai. Visada atsiranda tokių, kurie imasi tinginio išėjimo.

Šiaip ar taip, pastarąsias kelias valandas skaičiau šią Diskrečiosios matematikos knygą ir turiu pasakyti, kad ji gana įdomi ir matau, kur ji būtų gana pritaikyta. (Aš taip pat ketinu atlikti visus programavimo pratimus, kad pabandyčiau gauti pranašumą) Užsiėmimai prasidės po 5 dienų XD M

mdatwood

į
2010 m. balandžio 14 d
Rytų pakrantė, JAV
  • 2010 m. birželio 30 d
Sėkmės ir toliau gero požiūrio!

Aš myliu mokyklą. MsCS baigiau prieš 2 metus ir vėl pradedu praleisti pamokas. Man ypač patiko mano ponia, nes mokytojai yra mažiau panašūs į mokytojus ir labiau panašūs į bendraamžius, o pamokos yra labiau susikaupusios. Galvojau apie daktaro laipsnį, bet netoliese nėra mokyklos, kuri siūlytų ką nors susijusio su CS, todėl turėčiau mesti darbą ir grįžti prie ramen makaronų. Kitas dalykas yra tai, kad aš esu generalistas ir tai paprastai nedera su daktaro laipsniu, kai tikslas dažnai yra tapti vieno dalyko ekspertu.

Jei turite daugiau klausimų apie mokyklą, būtinai klauskite. Mano kasdienis darbas man nekelia beveik tokių pačių iššūkių.

chrono1081

Originalus plakatas
2008 m. sausio 26 d
Nublar sala
  • 2010 m. birželio 30 d
Labai norėčiau įstoti į magistrantūros studijas. Tiesą sakant, aš tai planuoju. Aš ieškojau įvairiausių vietų, kad galėčiau gauti meistrą (ypač „DigiPen“, nes visada norėjau ten nuvykti ir planuoju gyventi Redmonde).

Kas juokinga, grįžau į vidurinę mokyklą, NEKEČIAU mokyklos ir net nenorėjau eiti į koledžą. Maniau, kad man blogai sekasi matematika ir visi dalykai, kurie man nepavyko vidurinėje mokykloje (fizika taip pat).

Tada vieną dieną jis spragtelėjo, aš nebuvau blogas šituose dalykuose, turėjau tik blogus mokytojus. (Tikrai tai padariau, matematikos pamokoje niekada negavau atsakymų į savo klausimus :/ ir tai buvo prieš tai, kai turėjau prieigą prie interneto). Tada supratau, kad bet kas gali išmokti bet ko, viskas, kaip tu su tuo susiduri. Jei vieno asmens mokymo stilius neverčia dalykų spragtelėti, eikite į internetą arba į knygyną ir suraskite kitą stilių.

Tada pradėjau mokytis koledže (viena iš mano trijų) ir visose klasėse pradėjau gauti visus A, įskaitant pamokas, kurios, mano manymu, buvo sunkios vidurinėje mokykloje (matematika, fizika). Supratau, kad nors mokykla gali būti svarbi, savarankiškas mokymasis yra svarbesnis ir tai yra būdas gauti kuo daugiau naudos iš mokyklos. Manau, kad dėl šios priežasties internetinėje mokykloje buvau ne mažiau kaip ir todėl, kad ji leido man visą laiką mokytis savarankiškai ir tikrai jaučiu, kad pirmą kartą gyvenime gaunu vertingus pinigus iš savo išsilavinimo. (Prisipažinsiu, iš pradžių buvau TIKRAI skeptiškas!).

Žinoma, vis dar vyksta paskaitų ir dėstytojų bendravimo (ir visi mano mokyklos internetiniai profesoriai yra nuolatiniai profesoriai įvairiuose tradiciniuose miesteliuose), tačiau daug darbo lieka studentui tyrinėti ir išsiaiškinti, ir man patinka. kad. IMO taip sužinosite daugiau, turėdami patys spręsti problemas ir būti išradingam, o ne šerti šaukštu.

Šiaip gana mano tangento. Noriu magistrantūros...(bet pirma turiu gauti bakalaurą...tai bus kitą vasarą!)

piloterror

2006 m. balandžio 12 d
Ilga sala
  • 2010 m. liepos 1 d
chrono1081 pasakė: MYLIU eiti į magistrantūros studijas.

Nesivarginčiau, jei nesimokysi. Tai visiškai nieko nepadėjo mano karjerai.

Žvelgiant atgal, būčiau baigęs finansų ar tarptautinio verslo MBA. Jie yra daug naudingesni kelyje. Greičiausiai neprogramuosite amžinai, o MBA laipsnis nuves jus kur kas toliau ruošiant CIO ar CTO darbui. Turiu bičiulį, kuris tapo pagrindinio banko COO, daugiausia dėl savo MBA.

Realybė tokia, kad MSCS laipsnis jūsų neišmokys daug daugiau, nei išmoksite realiame pasaulyje. Jei norite, tikriausiai galėtumėte studijuoti MBA ir pasirinkti 1 ar 2 CS kursus.

nofunsir

Sustabdytas
2009 m. gruodžio 30 d
Reno
  • 2010 m. liepos 1 d
Kas YRA Diskreti matematika

Diskreti matematika apibrėžia visas tas keistas matematikos idėjas, kurias žinojote visą gyvenimą, tačiau niekada neturėjote pavadinimo ar apibrėžto proceso.

Pavyzdžiui, dalykų įrodinėjimas. (nebūtinai kaip geometrijos/algebros įrodymai)

Jei X reiškia Y, o Y reiškia Z, tuomet turite daryti išvadą, kad X reiškia Z. Be to, notZ reiškia neX. (Taip pat yra simbolių, kuriuos išmoksite... ir tai tampa daug sudėtingiau, bet supranti.)

Arba „kiek būdų yra 6 žmones iš 10 žmonių grupės (6 moterys ir 4 vyrai) suskirstyti į 6 kėdes, jei viename kėdžių linijos gale turi būti vyras“.

Arba 'kiek skaičių nuo 1 iki 1 000 000 dalijasi iš 11?'

Arba tokie dalykai kaip „skaičiavimas iki begalybės“, dar žinomas kaip įrodymas indukcija: teiginio įrodymas yra teisingas, nes A) galite įrodyti 1 veiksmą ir B) taip pat galite įrodyti, kad „jei teiginys teisingas žingsniui n, jis taip pat yra teisingas žingsniui n+1' --> todėl pradinis teiginys įrodytas

Tikėkite ar ne, iš tikrųjų yra šių dalykų formulės.

Mano patarimas: (aš gavau A, o ne tik A-)

Prieš pamoką perskaitykite skyrių santraukas. (norėdami susipažinti su painiomis sąvokomis)

Perskaitykite ir atlikite pavyzdžius!

Atlikite gerą darbą su bet kokiu mokytojo pateiktu projektu. (nes testai gali bauginti)

Neskubėkite atlikdami testų, tai vienas iš tų dalykų, kur mokytojas gali užduoti tikrai gudrius klausimus.

Kai užstrigsite, google ieškokite HW klausimų su kabutėmis. Dauguma knygų užduoda lygiai tuos pačius klausimus.

Laikykite knygą.

saltyzoo

2007 m. spalio 4 d
  • 2010 m. liepos 1 d
Paprastam žmogui, turinčiam tinkamus gabumus ir talentą programuoti, diskreti matematika bus viena smagiausių ir lengviausių pamokų, kurias turėsite lankyti norėdami įgyti diplomą. M

mdatwood

į
2010 m. balandžio 14 d
Rytų pakrantė, JAV
  • 2010 m. liepos 1 d
pilotError pasakė: nebent jūs ketinate mokytis, aš nesivarginčiau. Tai visiškai nieko nepadėjo mano karjerai.

Žvelgiant atgal, būčiau baigęs finansų ar tarptautinio verslo MBA. Jie yra daug naudingesni kelyje. Greičiausiai neprogramuosite amžinai, o MBA laipsnis nuves jus kur kas toliau ruošiant CIO ar CTO darbui. Turiu bičiulį, kuris tapo pagrindinio banko COO, daugiausia dėl savo MBA.

Realybė tokia, kad MSCS laipsnis jūsų neišmokys daug daugiau, nei išmoksite realiame pasaulyje. Jei norite, tikriausiai galėtumėte studijuoti MBA ir pasirinkti 1 ar 2 CS kursus.

Kiekvieno rida yra skirtinga, tačiau šiais laikais į MBA žiūriu kaip į dešimtuką. Be to, jei neįgysite magistro laipsnio vienoje iš garsių mokyklų, neįsivaizduoju, kad tai bus raktas į COO darbą dideliame banke. Dideli perukai, kuriuos aš asmeniškai pažįstu įmonėse, turi įvairius laipsnius nuo verslo iki muzikos iki filosofijos ir visiškai nieko. Įrodytas gebėjimas yra svarbesnis nei bet kas kitas.

Tai pasakius, kaip technologas niekada neignoruočiau verslo supratimo (programinė įranga dažniausiai skirta verslo problemoms spręsti). Jei norėčiau eiti verslo keliu su mokykla, rinkčiausi kažką panašaus į finansus, o ne bendrąjį MBA. Čikagoje yra mokykla, siūlanti finansų inžinerijos programą, kurioje mokotės tai, ką daro daugelis puikių vaikinų, bet aš dabar šiek tiek nukrypstu nuo temos.

Tačiau apskritai labai retai įgyti kokį nors išsilavinimą, išskyrus galbūt bakalauro studijas, automatiškai reiškia darbą arba daugiau pinigų. Be to, kuo seniau laipsnis buvo baigtas, tuo mažiau tai svarbu. Tai, ką mano MsCS padarė dėl manęs, yra tai, kad sutikau daug žmonių, su kuriais dabar dirbu įvairiuose projektuose, kurie gali tapti daug geresniu darbu nei dabar. Daugelis didžiųjų technologijų įmonių, apie kurias kasdien kalbame, pradėjo nuo to, kad keli technikos specialistai iškėlė idėją.

Trumpai tariant, darykite tai, kas jums patinka, darykite tai gerai, būkite aistringi ir viskas susitvarkys.

chrono1081

Originalus plakatas
2008 m. sausio 26 d
Nublar sala
  • 2010 m. liepos 2 d
@pilotError – manau, kad išsilavinimas man gali patikti. Manau, būtų smagu būti informatikos mokytoja vidurinėje mokykloje ar panašiai. Turiu draugų, kurie yra mokytojai, ir jie visi turėjo bakalauro laipsnius, bet turėjo eiti į magistrus, kad išlaikytų savo darbą. Manau, kad tai naujas reikalavimas mano valstybėje.

@nofunsir ir saltyzoo – knygoje jau pastebėjau gudrius klausimus, kad kai kuriems iš jų išspręsti teko rašyti programas (tai yra gerai, nes tai yra toks dalykas, kuriam anksčiau niekada nerašiau programų).

Klausimai „kaip matematiškai išspręsti magų kortų triuką“ man yra lipdukai, nes aš nuolat gadinu taisykles lol, bet tai mano neatsargios klaidos. Vis dėlto manau, kad man patiks ši pamoka ir matau, kad ji yra labai pritaikoma, labiau nei dauguma kitų matematikos, kurią studijavau informatikos srityje.

@mdatwood – Žinau, ką turi galvoje, kad laipsniai neuždirba daugiau pinigų. Aš uždirbu maždaug trigubai tai, ką daro mano diplomą turintys draugai, ir aš neturiu diplomo, bet turiu DAUG patirties, o jie neturi.

Deja, mano patirtis yra IT srityje, susijusi su technine įranga, tokia kaip serveriai, tinklai ir pan. Profesionalios programavimo patirties neturiu, tik mėgėjas, kas mane gąsdina. Dar blogiau yra tai, kad žinau, kad mokykloje, kurioje dabar lankau, žmonės juokauja (DeVry), kodėl aš nežinau, nes iš trijų kolegijų, kuriose lankiau (įskaitant Penn State), DeVry yra vienintelė, kurioje jaučiuosi kaip aš. gauti savo pinigų vertę. Galbūt todėl, kad jie priima beveik visus lol. Aš tiesiog nenoriu, kad darbdavys pamatytų mano gyvenimo aprašymą ir manytų, kad esu bevertis dėl pasirinktos mokyklos: / Aš išdirbau savo @$$, kad gaučiau turimus pažymius.

Siekdamas kovoti su potencialiai realiu scenarijumi, kai esu vertinamas pagal mano mokyklą, dirbau su portfolio (tikiuosi, kad jie įvertins mane pagal mano portfelį). Išmokau save Maya, Logic (vis dar šiek tiek naujovė šioje), Photoshop, Corel Painter, C++, C, Objective-C, Unity3D, ZBrush ir esu labai įgudusi visų jų (išskyrus logiką, vis dar mokausi to smulkmenos). Turiu keletą užbaigtų žaidimų projektų, kuriuose viską kūriau nuo nulio. Šiuo metu peržiūriu tuos projektus, optimizuoju savo kodą, kurį parašiau kurį laiką atgal, ir atkuriu meno kūrinius bei muziką.

Jei dar neatspėjote, aš bandau dirbti žaidimų pramonėje, kitą vasarą žinosiu, ar man pasiseks, ar ne, nes tada baigsiu mokslus XD
Man tai yra didžiulis lošimas, nes palieku dabartinį darbą, kad įgyvendinčiau savo svajonę būti žaidimų programuotoju. Pasirūpinsiu, kad tai pavyktų.

Tikiuosi programuotojo darbo, bet imsiuos visko, ką tik galėsiu, kad įstumčiau koją M

mdatwood

į
2010 m. balandžio 14 d
Rytų pakrantė, JAV
  • 2010 m. liepos 2 d
Chrono,

Tikrai nesakau, kad laipsniai yra nenaudingi, ypač bakalauro laipsnis, nes daugeliui įmonių reikia tam tikros rūšies, kad galėtų atlikti patikrinimo procesą. Be to, CS laipsnio įgijimas padeda savarankiškai besimokančiam asmeniui išmokti dalykų, kurių jis net nežinojo, kad nežino.

Mano komentaras daugiausia buvo apie aukštesniuosius laipsnius. Tuo metu jūs turite tiesiog norėti laipsnio asmeniniam pasitenkinimui ir augimui, nes jie retai virsta automatiniais pinigais ar darbais.

Manau, kad su turimu portfeliu jau gerokai lenkiate. Problema, su kuria susidursite, yra ta, kad visi nori būti žaidimų programuotojais, kad įmonės galėtų rinktis ir mokėti kaip šūdas. Nelabai smagu. Panašu, kad esate labai įgudęs, taigi, jei tai nepadeda, galite grįžti prie įmonės programavimo ir užsidirbti lengvų pinigų, o tada žaisti iPhone žaidimus. Kalbant apie tai, ar apie tai jau pagalvojote? Savarankiškas darbas kurdamas „iPhone“ žaidimus turi daug didesnį atlygį nei darbas žaidimų įmonėje.

BTW, aš apklausiau daugybę žmonių ir dauguma jų buvo siaubingi. Galiu tik palinkėti, kad kas nors ateitų su portfeliu ir jūsų požiūriu

chrono1081

Originalus plakatas
2008 m. sausio 26 d
Nublar sala
  • 2010 m. liepos 2 d
mdatwood pasakė: Chrono,

Tikrai nesakau, kad laipsniai yra nenaudingi, ypač bakalauro laipsnis, nes daugeliui įmonių reikia tam tikros rūšies, kad galėtų atlikti patikrinimo procesą. Be to, CS laipsnio įgijimas padeda savarankiškai besimokančiam asmeniui išmokti dalykų, kurių jis net nežinojo, kad nežino.

Nemaniau, kad tu visai tai turėjai omenyje. Atsiprašau, ką tik dar kartą perskaičiau savo įrašą ir supratau, kad jis skamba niūriai, Lol. Tai nebuvo mano tikslas

Sutinku dėl CS laipsnio, kartais norėčiau, kad eičiau tuo keliu, nes nors ir daug tyrinėju, yra dalykų, kurių nežinau, bet nežinau. iTunes U šiuo klausimu labai padeda, nes aš visada įkelsiu CS paskaitas ir jas žiūrėsiu. Jaučiu, kad mano bazės yra gana gerai aprėptos ir kad turiu geras bendras žinias apie įvairias pagrindines informatikos sritis, bet visada dar reikia tiek daug išmokti.

Kalbant apie įmonės programavimą, aš taip pat daug galvojau apie tai. Norėčiau dirbti žaidimų studijoje, kad pamatyčiau, kaip ji atrodo realiame pasaulyje, bet, deja, daugumoje vietų mokama kvaila ir sunku patekti.

Darbas korporacinėje aplinkoje ir žaidimų kūrimas man iš tikrųjų yra gana patrauklus, nes (žinau, kad tai skambės savanaudiškai, bet...) Man patinka kontroliuoti visus žaidimo aspektus ir man patinka visa tai kurti aš pats. Žinau, kad tai neveikia realiame pasaulyje, bet todėl man patinka mėgėjų žaidimų kūrimas, nes mėgėjų kūrimas paprastai veikia taip. Man taip pat patinka paprastų žaidimų rinka labiau nei įprasta, nes galite kurti ką tik norite, o ne tik tai, kas gerai parduodama.

Tiek daug galvoti apie tai ir liko tik metai! KAM

Kiko Doranas

2011 m. rugsėjo 4 d
  • 2011 m. rugsėjo 4 d
Tai gali padėti

Diskrečiosios matematikos metu pamatysite daug tiesos lentelių. Atsisiųskite šį valdiklį:
http://www.apple.com/downloads/dashboard/calculate_convert/truthtablewidget_christiangottschall.html

ir čia yra keletas instrukcijų, kurias kūrėjas turi padėti įvesti informaciją:
http://logik.phl.univie.ac.at/~chris/Logikwidget/index-en.html

Sutaupau daug laiko bandant išsiaiškinti, ar viskas logiškai lygiavertė, tautologijos, prieštaravimai ir t.t.

Tikimės, kad tai padės. Kai prieš 5 metus buvau dislokuotas Irake, išklausiau keletą doktorantūros kursų ir žinau, kad kartais tai išties išmušdavo į užpakalį, kai skaitau. Laikykitės ir nesijaudinkite dėl Diskretinės matematikos. Tai nėra taip sunku, jei atsipalaiduoji ir sunkiai mokiesi. Tai labai naudinga programuojant logiką apskritai...

Kiko Doran Paskutinį kartą redaguota: 2011 m. rugsėjo 4 d M

mmendoza27

2007 m. spalio 18 d
  • 2011 m. rugsėjo 7 d
Tai tikrai įdomi tema. Tiesą sakant, aš tik žiūrėjau į būsimas pamokas ir turiu studijuoti Diskrečiąją matematiką, matematinius pagrindus ir algoritmų analizę. Jie patenka į matematikos teoriją, taip pat galiu pasirinkti pasirenkamuosius dalykus, kurie gali skirtis atsižvelgiant į kitus matematikos dalykus, pvz., tiesinę algebrą. Galvoju pasiimti „Java“ skirtą duomenų struktūrų knygą ir ją perskaityti, kad pasiruoščiau būsimoms pamokoms. Neabejotinai patiko gija ir džiaugiuosi, kad kiti žmonės yra tokie entuziastingi kaip aš programavimo srityje. M

mydogisbox

2011 m. sausio 16 d
  • 2011 m. rugsėjo 7 d
NT1440 pasakė: Ar kas nors gali man pasakyti, kodėl įrodymai taptų pagrindiniu CS tipo klasės akcentu?

Iš tikrųjų sakyčiau atvirkščiai: kodėl turėtumėte turėti CS klases, kuriose įrodymams nėra pagrindinis dėmesys? Norėdami suprasti, kodėl turite pažvelgti į tai, kas yra kompiuterių mokslas. Kad nebūtų per daug pedantiškas, bet informatika yra mokslas. Iš wikipedijos įrašo apie mokslą:

Mokslas (iš lotynų kalbos: scientia reiškia „žinios“) yra sisteminga įmonė, kuri kaupia ir tvarko žinias patikrinamų paaiškinimų ir prognozių apie visatą forma.
Taigi iš esmės kompiuterių mokslas yra sistemingas kompiuterių ir apskaičiuojamumo tyrimas. Tai, kad dauguma žmonių įgyja CS laipsnius norėdami gauti programavimo (skaitykite inžinerijos) pozicijas, manau, pirmiausia atspindi du dalykus.

Pirma, kompiuterių mokslas kaip disciplina nėra ypač praktiška. Kitos sritys (pavyzdžiui, matematika ar moksliniai mokslai) paprastai yra finansuojamos iš pramonės tokiu būdu, kaip kompiuterių mokslas dėl įvairių priežasčių. Dėl to kompiuterių mokslas priklauso nuo programuotojų, kad padidintų suteiktų laipsnių skaičių (nors tai keičiasi kai kuriose mokyklose sukuriant programinės įrangos inžinerijos laipsnius).

Antra, norint studijuoti kompiuterius / apskaičiuojamumą, reikia turėti programavimo įgūdžių ir, atvirkščiai, gerai išmanyti, kas yra apskaičiuojama, yra vertinga programinės įrangos kūrėjo savybė.

Taigi, jūs klausiate, kodėl informatikos kursai daugiausia dėmesio skiria įrodymams, o atsakydamas klausiu, kodėl bet kuris CS kursas nebūtų sutelktas į įrodymus. Paskutinį kartą redaguota: 2011 m. rugsėjo 7 d S

Sanderis

į
2008 m. balandžio 24 d
  • 2011 m. rugsėjo 8 d
chrono1081 sakė: Darbas korporacinėje aplinkoje ir žaidimų kūrimas man iš tikrųjų yra gana patrauklus, nes (žinau, kad tai skambės savanaudiškai, bet...) Man patinka, kad kiekvienas žaidimo aspektas būtų kontroliuojamas ir man patinka kurti visa tai pati. Žinau, kad tai neveikia realiame pasaulyje, bet todėl man patinka mėgėjų žaidimų kūrimas, nes mėgėjų kūrimas paprastai veikia taip.

Jei ant savo stalo atsidurčiau jūsų gyvenimo aprašyme ir perskaityčiau šią temą, kurią šiek tiek „googlinau“, ruošdamasis jūsų pokalbiui, žinočiau, kokia kryptimi ketinu nukreipti pokalbį.

Atrodote labai talentingas ir darbštus visapusis žmogus. Mėgstate kontroliuoti ir prisiimti atsakomybę bei užbaigti dalykus. Tai gerai, ypač todėl, kad čia, Nyderlanduose, nėra neįprasta nuo pat pradžių pasiūlyti neribotą sutartį (t. y. ne laikiną ar „bandomąją“ sutartį). Tai reiškia, kad turiu būti atsargus ir nesamdyti „vieno triuko ponių“, nebent mes būtume sakyti tam tikros specialybės poreikis. Taigi, ši dalis yra padengta.

Tačiau stengiamės išrauti ir „primadonas“. Būtinai pateikčiau jums keletą situacinių klausimų apie tai, kad reikia deleguoti darbą kitiems ir kaip su tuo susitvarkytumėte. Kažkas, kuris viską žino geriau nei bet kas kitas, yra malonus ir viskas, bet mes daryti turi daugiau darbo, nei gali susitvarkyti pats. Kaip gerai žaidi su kitais? Ar galite leisti reikalams eiti? Galutiniame projekte surinkti balą A, nes atlikote savo dalį su rezultatu A, o kitą pusę palikote mažiau talentingam vyrukui, kuris gavo B, vis tiek geriau nei surinkti C balą iš viso, nes baigėte 150% darbo. su A, bet paskutiniai 50% niekada nebuvo atlikti...

Tik šiek tiek peno apmąstymams.