Kita

Šiuo metu jaučiuosi taip siaubingai... trauminis išgyvenimas šį vakarą man.

macartistkel

į
Originalus plakatas
2005 m. rugpjūčio 7 d
Portlandas, Oregonas
  • 2006 m. birželio 19 d
Šiuo metu toks nusiminęs ir nieko negaliu padaryti. Važiavau tamsiu dviejų juostų keliu prieš maždaug pusantros valandos ir iš niekur pasirodė juodas pudelis. Negalėjau paspausti stabdžių ar net pasukti, nes kitoje kelio pusėje tuo pačiu metu pro mane važiavo dar trys automobiliai (mano, kad mane apakino mašinos, nes iki paskutinės sekundės ir taip pudelio nemačiau). Negaliu patikėti, kad trenkiau vargšui gyvūnui į galvą. Niekada anksčiau nesu mušęs gyvūno ir šiuo metu esu visiškai netvarka. Jaučiuosi labai kaltas ir esu toks jautrus gyvūnams ir mirčiai. Nepalikau šuns – pasiėmiau jį su savimi dėžėje ir, jei įmanoma, grįšiu rytoj ieškoti šeimininkų. Ant jo buvo apykaklė, bet nebuvo etikečių, o vėlų vakarą buvo per daug namų su išjungtais apšvietimais. Vienintelė ramybė, kurią šiuo metu turiu, yra ta, kad manau, kad jis mirė akimirksniu, nes niekada nemačiau, kad jis judėtų ar kvėpuotų po to, kai sustabdžiau savo automobilį.

Žinau, kad tai nėra geriausias dalykas skelbti pranešimų lentoje, bet visi, kuriuos pažįstu, dabar miega, ir aš dėl to esu gana traumuotas. Žinoma, aš nieko negaliu padaryti. Aš tiesiog nuolat galvoju apie akimirką, kai pamačiau tai ir pataikiau, ir tai mane žudo dabar. Esu tikras, kad šiąnakt niekada negalėsiu užmigti.

velnias

Moderatorius emeritas
2005 m. gegužės 1 d


  • 2006 m. birželio 19 d
Atsiprašau, kad viskas įvyko. Labai nelaimingas atsitikimas. Labai tikiuosi, kad jums pavyks susisiekti su savininkais, ir tikiuosi, kad jie supras, kad jūs to nepadarėte tyčia ir buvote malonūs laikyti pudelį su jumis ir surasti šeimininkus. .

Counterfit

2003 m. rugpjūčio 20 d
sėdėdamas ant peties
  • 2006 m. birželio 19 d
Manau, kad jautiesi kaltas – geras ženklas. Tai reiškia, kad tu gyvas ir žmogus.

bousozoku

Moderatorius emeritas
2002 m. birželio 25 d
Taukai
  • 2006 m. birželio 19 d
Man tai teko jau porą kartų. Nutinka nelaimingi atsitikimai ir po kelių dienų viskas bus gerai. Kažkas darbe mane dėl to erzino dieną ar dvi, pažymėdamas, kad dėl to aš išsprendžiau programinės įrangos problemą nukreipdamas dėmesį.

Atsipalaiduok. S

beržo svingeris

2003 m. spalio 24 d
Centrinės Šiaurės Amerikos susijungusios valstybės
  • 2006 m. birželio 19 d
Man labai gaila girdėti. Aš tavęs nepažįstu, bet atrodai kaip labai rūpestingas žmogus, ir džiaugiuosi, kad nenukentėjai. Darai viską, ką gali situacijoje, kuri gali nutikti bet kam, bet atsitiko tau, todėl neturėtum jausti, kad tave kas nors teisia, ir neturėtum jausti kaltės, nes tu esi tas nelaimingasis turintis su tuo susidurti. Tai, kaip esate griežtas sau, neprilygsta jūsų meilei gyvenimui ir nenoro pakenkti gyvenimui. Taigi, esu tikras, kad jūs išgyvensite kaltės jausmą, bet tikiuosi, kad netrukus galėsite judėti toliau.

Niekada nesakyčiau, kad tai tiesa, nes aš nežinau, bet kai kurie žmonės mano, kad viskas vyksta dėl priežasties. Kai kuriems padeda bandymas rasti prasmę.

Esate vertingas žmogus ir tai, kas įvyko šįvakar, jus pakeičia, bet tai jūsų nesumenkina.

Praneškite mums, kaip jaučiatės ir ar galite rasti savininką. Galiu pasiūlyti jums internetinės pagalbos, jei vėliau susidomėsite. Šiuo metu tikriausiai tiesiog reikia liūdėti.

REDAGUOTI: ką tik dar kartą perskaičiau paskutinę jūsų įrašo dalį apie tai, kad nuolat matau tą vaizdą.

Pabandykite persiorientuoti. Kai ateina į galvą, pripažinkite tai, pagalvokite apie visus teigiamus žingsnius, kurių ėmėtės po tos akimirkos (ir patikėkite manimi, kad jie buvo labai teigiami), ir sutelkite dėmesį į ką nors kita – vėlų vakarą televiziją ir pan. Aš pats esu naktinė pelėda. 2 val. per ABC dabar skelbiamos pasaulinės naujienos.

ibook30

į
2005 m. birželio 4 d
2000 šviesmečių nuo namų
  • 2006 m. birželio 19 d
macartistkel pasakė: dabar toks nusiminęs ir nieko negaliu padaryti. ......
Esu tikras, kad šiąnakt niekada negalėsiu užmigti.

Atsiprašome girdėti apie jūsų nelaimingą atsitikimą. Bet aš manau, kad tu buvai teisus:
Nieko nepadarysi dėl praeities įvykių. Pamiegok. Buvo paskelbta daug gerų idėjų, todėl skirkite šiek tiek laiko, kad visa tai įgyvendintumėte, bet gerai pailsėkite.

macartistkel

į
Originalus plakatas
2005 m. rugpjūčio 7 d
Portlandas, Oregonas
  • 2006 m. birželio 19 d
Labai ačiū jums visiems. Kaip tik to man dabar reikėjo... tik keletas minčių ir ramybės apie tai. Vis galvoju...o jei būčiau buvusi tik viena minute vėliau ir pan. Na, aš žinau, kiek daug man reiškia mano augintiniai ir bus labai sunku pasakyti šeimininkams. Pasiūlysiu nusipirkti memorialą gyvūnėliui ar KAŽKO, kas galėtų padėti?? Esu tikras, kad tuo metu būsiu toks pat nusiminęs, kaip ir jie.

velnias

Moderatorius emeritas
2005 m. gegužės 1 d
  • 2006 m. birželio 19 d
macartistkel pasakė: Pasiūlysiu nusipirkti memorialą gyvūnėliui ar KAŽKO, kas galėtų padėti?? Esu tikras, kad tuo metu būsiu toks pat nusiminęs, kaip ir jie.
Nemanau, kad to būtinai reikalaujama. Visų pirma, tai tikrai gana brangu – ar būsite tam pasiruošę? Visų antra, jie gali būti ne visiškai kaltinti, kodėl šuo lakstė tamsoje? Tai irgi problematiška. Beje, visas reikalas buvo vienas avarija ir tikiuosi, kad savininkai nori arba gali tai pamatyti ir kad padarėte viską, ką reikia, viską, ką galėjote padaryti savo pozicijoje.

Sėkmės.

MongoTheGeek

2003 m. rugsėjo 13 d
Tai ne tiek kur esi, kiek tai, kada esi.
  • 2006 m. birželio 19 d
Gali būti ir blogiau. Pakeliui į darbą pravažiavau Bambi ir jo motiną. Žuvo 20' vienas nuo kito.

Visai neseniai su mašina nužudė gyvūną, o tai buvo paukštis su mirties troškimu. Prieš keletą metų galėjau pataikyti į šarvuotį, bet tai nėra patvirtintas nužudymas, nes po poros valandų jo nebeliko.

Nesijauskite dėl to pernelyg atsakingi. Yra trys subjektai, kurie dalijasi kaltę dėl šunų mirties. Čia jie yra eilės tvarka Kylantis atsakomybė

1) Jūs.
2) Šuo už išbėgimą.
3) Ir labiausiai atsakingi šunų savininkai už tai, kad išleido savo šunį nevaldomai ant kelio.

Taip pat pagalvokite, ar jo gyvūnas, kuris nevalgo dribsnių ir sėdi kelyje, tikriausiai neserga.

Deepdale'as

2005 m. gegužės 4 d
Niujorkas
  • 2006 m. birželio 20 d
Labai gerus dalykus devilotas paminėjo dėl memorialo. Susisiekimas su savininkais yra jūsų sąraše ir, nepaisant praradimo, jie turėtų matyti, kaip jus paveikė tai, kas nutiko. Tai, kad šuo tą vėlyvą valandą buvo be priežiūros, buvo apgailėtinas įvykis, tačiau tai neužkrauna jums jokių papildomų įsipareigojimų.

Tie išbandymai yra kankinantys, bet jūs su jais susitvarkėte atsakingai ir labai jautriai. Praneškite mums, kas atsitiks, kai susitiksite su šuns šeimininkais.

Killypas

2006 m. birželio 14 d
  • 2006 m. birželio 20 d
mano tėtis visada kalba apie šį kartą, kai jis partrenkė šunį, kuris vis dar buvo gyvas, bet akivaizdžiai patyrė didelį skausmą. Jis sakė, kad tai tikrai nuliūdino ir vienintelis dalykas, kurį jis galėjo padaryti, kad tai galėtų padėti, buvo nužudyti jį likusį kelią. Aš nekenčiu mirties ir žudymo, net ir kompiuteriniuose žaidimuose (kokia baisybė).

Taip pat kartą atsitrenkiau į šunį ant dviračio ir jam susilaužiau vieną šonkaulį, o tai mane labai nuliūdino. Nežinau, kas nutiko po to, aplink buvo daug žmonių ir jis tiesiog pabėgo...

macartistkel

į
Originalus plakatas
2005 m. rugpjūčio 7 d
Portlandas, Oregonas
  • 2006 m. birželio 20 d
Dar kartą ačiū visiems už komentarus....Šį rytą jaučiuosi 'šiek tiek' geriau. Paklausiau savo viršininko, ar galiu greitai išvykti porai valandų, kad patikrinčiau, ar jis kam nors priklauso namuose, kuriuose sumušiau šunį (tai man bus labai sunku, bet tikiuosi, kad jie supras). niekas nėra namie, tada žinau, kad kuo greičiau pats turėsiu laidoti. Tai tiesa, kai šeimininkai palieka šunį – ir nėra gera idėja šioje konkrečioje vietoje – tai tik dviejų eismo juostų vingiuotas kelias su daugybe medžių ir labai tamsu naktį. (Šiame kelyje visada prieš mane iššokdavo posmos ir meškėnai, bet aš jų VISADA praleidau). Taip pat ieškosiu savo pažymėjimo etiketės, nes jos nebėra --- tai yra vienas dalykas, į kurį net negalvojau pažiūrėti praėjusią naktį, bet šįryt pastebėjau, kad visas mano automobilio priekis sudaužytas. Vis dėlto nieko tokio, žinoma, draudimas gali atitaisyti tokią žalą.

tavo

Moderatorius emeritas
2004 m. kovo 16 d
Andover, MA
  • 2006 m. birželio 20 d
Džiaugiuosi, kad vėl skelbiate, bet liūdna, kad tai buvo priežastis.

Manau, kad praėjusią naktį padarėte viską, ko tikėjotės, ir dar daugiau. Esu tikras, kad šeimininkams palengvės, kai juos surasite, ir aš taip pat džiaugiuosi – žinoma, santykine prasme – kad šuo mirė akimirksniu.

Nemanau, kad svarbu bandyti priskirti kaltę. Tikrai neturite – naktį važiavote keliu ir negalėjote pasukti. Ne tavo kaltė.

Akivaizdu, kad šuo nebuvo kaltas.

O savininkai? Na, taip, jei jie tiesiog leidžia jai klajoti, tada gėda jiems. Tačiau visiškai įmanoma, kad šunį netyčia išleido vaikas, auklė, netyčia paliko atidarytas duris ir pan. Tokių dalykų nutinka, ir tai yra tragiška visiems.

Nuoširdžiai tikiuosi, kad rasite šeimininkus ir galėsite judėti toliau.

įžymybė23

2006 m. kovo 12 d
Po saule
  • 2006 m. birželio 20 d
Žinote, kai kurie žmonės sako, kad gyvenimas yra 10% to, ko negalite kontroliuoti, ir 90% tai, ką galite? Na, tai įeina į tuos 10 proc. Gaila, bet tai buvo nelaimingas atsitikimas. Tikiuosi pavyks surasti šeimininkus.

macartistkel

į
Originalus plakatas
2005 m. rugpjūčio 7 d
Portlandas, Oregonas
  • 2006 m. birželio 20 d
O jūs vaikinai...Paskaičius naujus komentarus dabar jaučiuosi dar blogiau. Bet kokiu atveju, aš grįžau atgal ir yra didelis kalnas, kuriame yra 20 namų, o kai kurie atrodo kaip lūšnos. Pasidariau labai neramus ir nenorėjau pradėti klausinėti apie šunį. Galbūt aš esu kūdikis, bet buvau vienas ir galvojau apie kitą scenarijų, kad kažkas gali būti labai nusiminęs ir supykęs ant manęs. Niekada nežinai, ką žmonės gali veikti šiomis dienomis, ir aš buvau išvykęs į šalį. Paskutinis dalykas, kurio man reikia, yra susižaloti ar pan. Aš tikrai grįšiu vėliau, bet tik tuo atveju, jei mano b/f sutiks vykti su manimi. Mano tėtis šiuo metu taip pat yra išvykęs iš miesto arba jis norėtų.

Mane taip pat patraukė policininkas, grįždamas į darbą...jis pasakė, kad mane patraukė todėl, kad mano buferis tempia žemę. (Nejuokauju, jūs manote, kad aš pataikiau į elnią, o ne į 20 svarų šunį, kaip blogai jis atrodo??) Tada turėjau pasakyti dar vienam asmeniui, kad praėjusią naktį partrenkiau šunį. Jaučiausi kaip visiškas pragaras.

Informuosiu jus, vaikinai, kas atsitiks, bet tikiuosi, kad niekas apie mane nepagalvos blogai, jei tik apie visa tai pasimelsiu ir palaidosiu šunį šalia savo seno vaikystės šuns Bafi. Aš tikrai nežinau, ką šiuo metu daryti. Žinoma, norėčiau sužinoti, kas atsitiko mano augintiniui, bet galbūt kažkas kitas norėtų manyti, kad kitur viskas gerai. Šuo buvo TAIP mielas – jis turėjo būti mažas mylimasis. C

Caitlyn

į
2005 m. birželio 30 d
  • 2006 m. birželio 20 d
celebrian23 pasakė: Žinote, kaip kai kurie žmonės sako, kad gyvenimas yra 10% to, ko negalite kontroliuoti, ir 90% tai, ką galite? Na, tai įeina į tuos 10 proc.

Sutiko. Tai liūdna situacija ir apgailestauju, kad taip nutiko, bet nėra taip, kad tyčia norėjote ją įskaudinti. Jūs neturėjote kito pasirinkimo, kaip tik. Ir kaip sakei, bent jau neprivertei to kentėti. Ir tu buvai malonus grįžti atgal. Dauguma kitų žmonių nebūtų turėję drąsos.

macartistkel

į
Originalus plakatas
2005 m. rugpjūčio 7 d
Portlandas, Oregonas
  • 2006 m. birželio 20 d
Caitlyn pasakė: Sutinku. Tai liūdna situacija ir apgailestauju, kad taip nutiko, bet nėra taip, kad tyčia norėjote ją įskaudinti. Jūs neturėjote kito pasirinkimo, kaip tik. Ir kaip sakei, bent jau neprivertei to kentėti. Ir tu buvai malonus grįžti atgal. Dauguma kitų žmonių nebūtų turėję drąsos.


Na, tai yra tiesa, ir tai buvo laikas, kai nieko negalėjau padaryti, tik trenkiau šuniui, nebent jis ką tik pats pajudėjo, bet, deja, jis buvo sušalęs. Šioje situacijoje turėjau susitvarkyti su kitais automobiliais, todėl turėjau likti savo kelio pusėje arba rizikavau nužudyti pro mane važiuojančius žmones. Tai bjauru.

skokeris

2005 m. rugpjūčio 6 d
  • 2006 m. birželio 20 d
Prašyti policijos padėti surasti savininką?

macartistkel

į
Originalus plakatas
2005 m. rugpjūčio 7 d
Portlandas, Oregonas
  • 2006 m. birželio 20 d
skoker pasakė: Paprašykite policijos padėti surasti savininką?

Ačiū už pasiūlymą...būtinai tai padarysiu!

Suklysti

2006 m. balandžio 4 d
Krazyprilipo prie biuro kėdės amžiname susitikime
  • 2006 m. birželio 20 d
Elgėsi labai puikiai, rūpestingai ir sąžinei. Kaltės jausmas yra visiškai normalus (nors ir neracionalus – tai visiškai ne jūsų kaltė) atsakas. Ir aš manau, kad tai puikaus charakterio požymis, kai toks, kaip tu, siaubingomis aplinkybėmis daro tai, ką gali.

Jei kas nors panašaus atsitiktų mano Morganui, tikiuosi, kad kas nors pasielgtų taip, kaip tu.

cikocelika

2005 m. balandžio 28 d
Redmondas, WA
  • 2006 m. birželio 20 d
Ačiū Dievui, kad nepakliuvai į priešpriešinį eismą. Pažįstu tiek daug žmonių, kurie būtų tai padarę vien norėdami išgelbėti gyvūną, bet negalvoti apie žmones automobilyje.

Vis dėlto kas naktį išleidžia juodą šunį? Jie turi būti visiški idiotai.

Ugg

2003 m. balandžio 7 d
Penryn
  • 2006 m. birželio 21 d
macartistkel pasakė: Ačiū už pasiūlymą...būtinai tai padarysiu!


Taip pat galite pabandyti susisiekti su vietine gyvūnų kontrolės tarnyba ir iškabinti skrajutes. M

Mannix87

2005 m. lapkričio 16 d
pietryčiuose
  • 2006 m. birželio 21 d
tu įveiksi. Per 20 metų, kai vairuoju, partrenkiau šunį ir 2 kates. Daug vairuoju kaime ir, deja, tai yra dalis vairavimo patirties tose vietose. Tiesą sakant, paskutinė katė iš tikrųjų buvo kačiukas ir tai atsitiko vos prieš kelias savaites. Važiavau maždaug 60 mylių per valandą greičiu ir iš tolo maniau, kad tai tik popieriaus lapelis, kurį vėjas išpučia, nes jis lėtai riedėjo kelio viduriu. pasirodė, kad tai kačiukas, kuris vos gali paeiti, bet kai tai supratau, jau buvo per vėlu, pajutau, kaip mano furgono padangos traiško trapius vargšo gyvūno kaulus. Pažiūrėjau į galinio vaizdo veidrodėlį ir žinojau, kad jis akimirksniu užgeso. Jaučiausi taip blogai, nes jei tai suprasčiau pakankamai greitai, būčiau galėjęs išvengti kačiuko ir galbūt jis vis dar būtų gyvas. O gerai