Kita

Kiek vietos diske jūsų kompiuteryje užima „Windows 7“?

H

Hankkosovo

Originalus plakatas
2009 m. liepos 23 d
  • 2009 m. spalio 2 d
Taip, kiek vietos diske jūsų kompiuteryje užima „Windows 7“.

Įdiegiau 64 bitų galutinę versiją 2,66 GHz universaliame korpuse ir tai užtruko 15 GB! Abejoju, ar tai normalu, ar taip?

celticpride678

Svečias
2009 m. vasario 15 d


Bostonas, MA
  • 2009 m. spalio 2 d
„Windows 7“ užima pakankamai vietos diske. Tai visiškai normalu.

Stridder44

2003 m. kovo 24 d
Kalifornija
  • 2009 m. spalio 2 d
hankkosovo pasakė: Taip, kiek vietos diske „Windows 7“ užima jūsų kompiuteryje.

Įdiegiau 64 bitų galutinę versiją 2,66 GHz universaliame korpuse ir tai užtruko 15 GB! Abejoju, ar tai normalu, ar taip?

Skamba maždaug teisingai. Palyginimui, Leopard/Snow Leopard užima apie 12 GB. Taigi nėra beprotiška užimti tiek vietos. Bet sąžiningai, kietieji diskai šiais laikais yra didžiuliai ir pigūs, 16 GB yra stalo likučiai. C

cutcopypaste

2008 m. lapkričio 28 d
  • 2009 m. spalio 3 d
Stridder44 sakė: Bet atvirai kalbant, kietieji diskai šiais laikais yra didžiuliai ir pigūs, 16 GB yra stalo likučiai.

taip, ypač jei turite nešiojamąjį kompiuterį su ribotais USB prievadais... niekas netrukdo jums išleisti 100 USD išoriniam HD. Jei leidote Mac, akivaizdu, kad nereikės nerimauti dėl tokių praktinių išlaidų kaip maistas ir pan.

bet rimtai.
kitą kartą pamatysi, kad kažkas naudojasi tuo pavargusiu senu 'nesiskųskite, kiek kas nors užima nereikalingos vietos.. pirkite kitą kietąjį diską' argumentas (jei tai netgi galima pavadinti argumentu) aš juos sumušsiu.

Bet, vis dėlto.

Prisiekiu, kažkur skaičiau, kad „Windows 7“ užtrunka apie 5 koncertus, kol „Google“ ieškojau „kiek HD vietos užima Windows 7“ ar panašiai. taigi manau, kad tai buvo neteisinga. Džiaugiuosi, kad turiu šią informaciją prieš nustatydamas savo įkrovos stovyklą lol.

Stridder44

2003 m. kovo 24 d
Kalifornija
  • 2009 m. spalio 3 d
cutcopypaste pasakė: taip, ypač jei turite nešiojamąjį kompiuterį su ribotais USB prievadais... niekas netrukdo jums išleisti 100 USD išoriniam HD. Jei leidote Mac, akivaizdu, kad nereikės nerimauti dėl tokių praktinių išlaidų kaip maistas ir pan.


Taip, aš žinau, ką turi omenyje, nes turiu nešiojamąjį kompiuterį su ribotais USB prievadais. Bet tai gerai, mes to nepastebėsime.

Dabar paaiškinkite man, kodėl turėtumėte pirkti išorinį standųjį diską, skirtą „Windows“, kai „Boot Camp“ bus įdiegta tik vidiniame diske. Bet ką, aš žaisiu kartu, nes jums nereikia išleisti 100 USD už kietąjį diską. Štai a 320 GB 2,5 colio nešiojamojo kompiuterio diskas už 76 USD. Arba a 500 GB 3,5 colio stalinio kompiuterio diskas už 63 dolerius. Abu „Western Digital“, abu „Caviar Black“ (jų našumo diskai, tai reiškia, kad jie yra vieni brangesnių). Niekas tavęs neverčia jų pirkti.

O kur aš ką nors sakiau apie tai, kad galiu sau leisti „Mac“ ir neturėti kitų išlaidų?

bet rimtai.
kitą kartą pamatysi, kad kažkas naudojasi tuo pavargusiu senu 'nesiskųskite, kiek kas nors užima nereikalingos vietos.. pirkite kitą kietąjį diską' argumentas (jei tai netgi galima pavadinti argumentu) aš juos sumušsiu.

Panašu, kad anksčiau uždavėte šį klausimą ir gavote tą patį atsakymą. Tikriausiai todėl, kad atsakymas yra teisingas, kad kietieji diskai yra pigūs ir labai erdvūs. Bet ne, griebkitės smulkių grasinimų.

Bet, vis dėlto.

Prisiekiu, kažkur skaičiau, kad „Windows 7“ užtrunka apie 5 koncertus, kol „Google“ ieškojau „kiek HD vietos užima Windows 7“ ar panašiai. taigi manau, kad tai buvo neteisinga. Džiaugiuosi, kad turiu šią informaciją prieš nustatydamas savo įkrovos stovyklą lol.

Prašom. C

cutcopypaste

2008 m. lapkričio 28 d
  • 2009 m. spalio 3 d
taip zmogau. aš paprastai esu gana šalta. Aš tiesiog neracionaliai neapykantą tokiam požiūriui.
Man skundas
„ši programinė įranga yra išpūsta ir užima daugiau vietos, nei reikia ir (arba) efektyvu“
atsakymas nėra tinkamai įvertintas:
„kietieji diskai yra pigūs, todėl tiesiog pirkite kitą“
galėčiau pateikti daugybę analogijų / papildomų punktų ir tt, bet nesivarginsiu, nebent jūs to norėsite, tai tiesiog blogas argumentas. tiesiog negaliu nekomentuoti. tai lyg mano silpnybė. Manau, kad mano nuomone, apskritai vartotojai neturėtų leistis į gamintojų, kurie iš tikrųjų neturi savo interesų, užgaidų. kuri tiesiogiai neinformuoja šios problemos, bet yra susijusi.

tas aukščiau pateiktas pavyzdys taip pat nebuvo susijęs su šia tema. grįšiu į temą... visai nesistebiu dėl windows 7 dydžio dydžio. jei norite lengvos windows operacinės sistemos, rinkitės su xp, nes ji iš esmės gali padaryti viską, ką gali ir naujesni, yra greitesnė ir užima mažiau vietos. Jūs netgi galite gauti internete versijas, kuriose nėra visų nereikalingų dalykų, kurių greitis yra mažesnis nei 200 megų.

Nors man keista, kad kai kurie svetaines būsenos Windows 7 užtrunka kaip 6 koncertus, jei tikrai ne. Aš perskaičiau, tai priklauso nuo to, kiek turite RAM, nes jis sukurs tokio pat dydžio puslapio failą, o „švariam“ diegimui gali trūkti kai kurių parinkčių. D

dale.luiza

2009 m. spalio 3 d
  • 2009 m. spalio 3 d
Kiek vietos diske jūsų kompiuteryje užima „Windows 7“?

Sveiki, užima 16gb vietos.

Stridder44

2003 m. kovo 24 d
Kalifornija
  • 2009 m. spalio 4 d
cutcopypaste pasakė: taip, žmogau. aš paprastai esu gana šalta. Aš tiesiog neracionaliai neapykantą tokiam požiūriui.
Man skundas
„ši programinė įranga yra išpūsta ir užima daugiau vietos, nei reikia ir (arba) efektyvu“
atsakymas nėra tinkamai įvertintas:
„kietieji diskai yra pigūs, todėl tiesiog pirkite kitą“
galėčiau pateikti daugybę analogijų / papildomų punktų ir tt, bet nesivarginsiu, nebent jūs to norėsite, tai tiesiog blogas argumentas. tiesiog negaliu nekomentuoti. tai lyg mano silpnybė. Manau, kad mano nuomone, apskritai vartotojai neturėtų leistis į gamintojų, kurie iš tikrųjų neturi savo interesų, užgaidų. kuri tiesiogiai neinformuoja šios problemos, bet yra susijusi.

tas aukščiau pateiktas pavyzdys taip pat nebuvo susijęs su šia tema. grįšiu į temą... visai nesistebiu dėl windows 7 dydžio dydžio. jei norite lengvos windows operacinės sistemos, rinkitės su xp, nes ji iš esmės gali padaryti viską, ką gali ir naujesni, yra greitesnė ir užima mažiau vietos. Jūs netgi galite gauti internete versijas, kuriose nėra visų nereikalingų dalykų, kurių greitis yra mažesnis nei 200 megų.

Nors man keista, kad kai kurie svetaines būsenos Windows 7 užtrunka kaip 6 koncertus, jei tikrai ne. Aš perskaičiau, tai priklauso nuo to, kiek turite RAM, nes jis sukurs tokio pat dydžio puslapio failą, o „švariam“ diegimui gali trūkti kai kurių parinkčių.

Pakankamai teisingas. Sutinku, kad neteisingai nurodoma, kiek vietos ji užima, ir nesuprantu, kodėl žmonės taip sako. Tik spėju, kad jie naudoja kažkokią lieknėjimo programėlę, tokią kaip „Vlite“ (tai baisi idėja). Paprastai aš tiesiog einu į valdymo skydelį ir pašalinu tam tikrus „Windows“ komponentus (pavyzdžiui, pagal numatytuosius nustatymus yra įdiegtos rašiklio / planšetinio kompiuterio atpažinimo programos / tvarkyklės, o tai yra kvaila).

Infraraudonųjų spindulių

2007 m. balandžio 28 d
  • 2009 m. spalio 4 d
Stridder44 pasakė: Pakankamai teisinga. Sutinku, kad neteisingai nurodoma, kiek vietos ji užima, ir nesuprantu, kodėl žmonės taip sako. Tik spėju, kad jie naudoja kažkokią lieknėjimo programėlę, tokią kaip „Vlite“ (tai baisi idėja). Paprastai aš tiesiog einu į valdymo skydelį ir pašalinu tam tikrus „Windows“ komponentus (pavyzdžiui, pagal numatytuosius nustatymus yra įdiegtos rašiklio / planšetinio kompiuterio atpažinimo programos / tvarkyklės, o tai yra kvaila).

Manau, tai taip pat priklauso nuo jūsų apsikeitimo vietos. Žmonės su skirtingomis sumomis
atminties baigsis kitokio dydžio ieškos failais. Taip pat yra
užmigdymo failą, kurio dydis vėlgi gali skirtis, atsižvelgiant į jo kiekį
turima atmintis (vis dėlto nesu tuo tikras). Štai ką aš turiu:

page.png

Taigi čia yra 7 GB. Galima rankiniu būdu koreguoti ieškos failą
kad užimtų mažiau vietos.

Manau, kad „Leopard“ / „Snow Leopard“ gali to išvengti naudodami atidėtą paskirstymą.
Tačiau gali būti tam tikrų kompromisų. C

cutcopypaste

2008 m. lapkričio 28 d
  • 2009 m. spalio 4 d
dabar čia yra klausimas... ar Windows 7 sistemoje Mac praneša apie erdvę taip pat, kaip Snow Leopard? nes jei taip, tai bus daugiau GB nei lygiaverte kompiuteryje. jei ne, „Windows“ skaidinys bus rodomas kaip mažesnis iš langų viduje.

Stridder44

2003 m. kovo 24 d
Kalifornija
  • 2009 m. spalio 5 d
Infraraudonieji spinduliai pasakė: Manau, tai taip pat priklauso nuo jūsų apsikeitimo vietos. Žmonės su skirtingomis sumomis
atminties baigsis kitokio dydžio ieškos failais. Taip pat yra
užmigdymo failą, kurio dydis vėlgi gali skirtis, atsižvelgiant į jo kiekį
turima atmintis (vis dėlto nesu tuo tikras). Štai ką aš turiu:

Žiūrėti priedą 197504

Taigi čia yra 7 GB. Galima rankiniu būdu koreguoti ieškos failą
kad užimtų mažiau vietos.

Manau, kad „Leopard“ / „Snow Leopard“ gali to išvengti naudodami atidėtą paskirstymą.
Tačiau gali būti tam tikrų kompromisų.

Labai teisinga, nes apsikeitimo failas paprastai bus toks pat didelis, kiek turite RAM. Visiems, kuriems įdomu, rekomenduočiau jo neišjungti (tačiau tai bus dar viena diskusija, kuri kada nors bus skirta kitai temai).

cutcopypaste pasakė: dabar čia yra klausimas... ar Windows 7 Mac praneša apie erdvę taip pat, kaip Snow Leopard? nes jei taip, tai bus daugiau GB nei lygiaverte kompiuteryje. jei ne, „Windows“ skaidinys bus rodomas kaip mažesnis iš langų viduje.

Taip buvo iki SL (Snow Leopard). SL pradėjo naudoti 10 bazę (kai visos ankstesnės OS X versijos naudoja 2 bazę; Windows taip pat naudoja 2 bazę). Štai kodėl atrodo, kad įdiegę „Snow Leopard“ atgaunate tiek daug vietos. Kai sukūriau skaidinį su Boot Camp for Windows, nustatiau jį 70 GB. 2 bazėje (taip, kaip ją skaitė „Windows“), ji pasiekė 75,9 GB.

beždžionė

2005 m. gegužės 28 d
Pensilvanija
  • 2009 m. spalio 5 d
Mano 32 bitų diegimas užėmė mažiau nei 10 GB, įskaitant „Office 2007“. C

cutcopypaste

2008 m. lapkričio 28 d
  • 2009 m. spalio 8 d
Stridder44 pasakė: Taip buvo iki SL (Snow Leopard). SL pradėjo naudoti 10 bazę (kai visos ankstesnės OS X versijos naudoja 2 bazę; Windows taip pat naudoja 2 bazę). Štai kodėl atrodo, kad įdiegę „Snow Leopard“ atgaunate tiek daug vietos. Kai sukūriau skaidinį su Boot Camp for Windows, nustatiau jį 70 GB. 2 bazėje (taip, kaip ją skaitė „Windows“), ji pasiekė 75,9 GB.

Palaukite... problemų su smegenimis.. jei diskas iš viso didesnis pagal snieginį leopardą, tai ar langai neturėtų matyti tos pačios pertvaros kaip mažesnė, o ne didesnė? ar jūs sakote, kad suskirstėte 70 koncertų SL, o tai sako, kad „Windows“ yra 75,9? man tai atrodo atsilikusi.. N

nph

į
2005 m. vasario 9 d
  • 2009 m. spalio 12 d
Gerai, galbūt mes čia ką nors siekiame, atrodo, kad 32 bitų versijai reikia 10 GB (įskaitant MS Office), todėl kai kurios svetainės reikalauja 6–7 Gig, jos nurodo 32 bitų versiją ir jei (kaip aš) įdiegiate 64 bitų versiją, tada mes kalbame arčiau 15 Gig.

tiesiog mintis...

Stridder44

2003 m. kovo 24 d
Kalifornija
  • 2009 m. spalio 12 d
cutcopypaste pasakė: Palaukite... problemos su smegenimis.. jei diskas iš viso didesnis pagal snieginį leopardą, tai ar langai neturėtų matyti tos pačios skaidinio kaip mažesnis, o ne didesnis? ar jūs sakote, kad suskirstėte 70 koncertų SL, o tai sako, kad „Windows“ yra 75,9? man tai atrodo atsilikusi..

Nežinau pakankamai šiuo klausimu (2 bazė ir 10 bazė), kad galėčiau išsamiai paaiškinti, bet žinau, kad daugelis žmonių pastebėjo didelį naudą diegdami S.L. (ir pagrindinis 10 dalykas iš dalies yra to priežastis).

nph pasakė: Gerai, galbūt mes čia ką nors darome, atrodo, kad 32 bitų versijai reikia 10 GB (įskaitant MS Office), todėl kai kurios svetainės reikalauja 6–7 Gig, jos nurodo 32 bitų versiją, o jei (kaip aš) įdiegiate 64 bitų versiją, tada mes kalbame apie 15 Gig.

tiesiog mintis...

Iš tiesų, 64 bitai naudoja šiek tiek daugiau vietos tiek standžiajame diske, tiek RAM, tačiau reikalauti, kad būtų įdiegta 6–7 GB, vis tiek atrodo gana toli.

Ugninė krosnis

2008 m. rugsėjo 19 d
Berlynas, Vokietija
  • 2009 m. spalio 12 d
Mano „Win7 Pro 32Bit“ dabar yra 15 GB su įdiegtais naujiniais ir kai kuriomis programomis.

Jei išjungsiu užmigdymo režimą ir ištrinsiu sistemos atkūrimo taškus ir kitus dalykus, manau, kad tai bus ~ 10 GB.

RITZFit

2007 m. rugsėjo 16 d
Visai šalia upės vingio
  • 2009 m. spalio 12 d
http://www.microsoft.com/windows/windows-7/get/system-requirements.aspx
oficialios specifikacijos B

brucewagneris

2008 m. lapkričio 10 d
Niujorkas
  • 2010 m. gegužės 3 d
4,1 GB = „Ubuntu 10.04“ visiškai įdiegta SU 153 papildomomis programomis, kurias aš myliu

4,1 GB = „Ubuntu 10.04“ visiškai įdiegta SU 153 papildomomis programomis, kurias aš myliu

Priešnuodis:

- bloatware
- virusai
- didžiojo brolio programinės įrangos prievartavimas
- mažas biudžetas (nemokamas!)
- mažai išteklių (reikia 256 MB RAM, bet rekomenduojama 384 MB)
- 4,1 GB kietasis diskas (įskaitant 153 papildomas programas, kurios man labiausiai patinka)

Ubuntu 10.04 ROCKS! Ją naudoti lengviau nei bet kurią „Mac“ ar „Windows“ versiją, ir pigiau (nemokama!) .... ir 1000 kartų geriau. Patikėk manimi, aš juos visus naudoju... jau apie 33 metus esu IT profesionalas. Jūsų močiutė gali naudoti naująjį Ubuntu be jokių nurodymų ar pagalbos.

Bruce'as Wagneris
http://bredtech.com KAM

kmikze

2010 m. gegužės 27 d
  • 2010 m. gegužės 27 d
Brucewagner sakė: 4,1 GB = „Ubuntu 10.04“ visiškai įdiegta SU 153 papildomomis programomis, kurios man patinka

Priešnuodis:

- bloatware
- virusai
- didžiojo brolio programinės įrangos prievartavimas
- mažas biudžetas (nemokamas!)
- mažai išteklių (reikia 256 MB RAM, bet rekomenduojama 384 MB)
- 4,1 GB kietasis diskas (įskaitant 153 papildomas programas, kurios man labiausiai patinka)

Ubuntu 10.04 ROCKS! Ją naudoti lengviau nei bet kurią „Mac“ ar „Windows“ versiją, ir pigiau (nemokama!) .... ir 1000 kartų geriau. Patikėk manimi, aš juos visus naudoju... jau apie 33 metus esu IT profesionalas. Jūsų močiutė gali naudoti naująjį Ubuntu be jokių nurodymų ar pagalbos.

Bruce'as Wagneris
http://bredtech.com

Kurgi ne...

Noriu, kad surengtumėte demonstraciją ir naudotumėte naujausius 3Ds Max, Photoshop ir DirectX žaidimus savo mylimame ubuntu tokiu pat greičiu kaip ir Windows... V

vistadude

2010 m. sausio 3 d
  • 2010 m. gegužės 28 d
Jei įdiegiate profesionalią „Windows 7“ versiją, ji pagal numatytuosius nustatymus įjungia šešėlines kopijas, o tai panašu į laiko mašinos atsargines kopijas. Taip bus sukurtos kelios atsarginės duomenų failų kopijos, todėl tai taip pat užims daug vietos. Galite išjungti šešėlines kopijas sistemos apsaugos dialogo lange.

Simmity

2010 m. gegužės 9 d
  • 2010 m. gegužės 29 d
Brucewagner sakė: 4,1 GB = „Ubuntu 10.04“ visiškai įdiegta SU 153 papildomomis programomis, kurios man patinka

Priešnuodis:

- bloatware
- virusai
- didžiojo brolio programinės įrangos prievartavimas
- mažas biudžetas (nemokamas!)
- mažai išteklių (reikia 256 MB RAM, bet rekomenduojama 384 MB)
- 4,1 GB kietasis diskas (įskaitant 153 papildomas programas, kurios man labiausiai patinka)

Ubuntu 10.04 ROCKS! Ją naudoti lengviau nei bet kurią „Mac“ ar „Windows“ versiją, ir pigiau (nemokama!) .... ir 1000 kartų geriau. Patikėk manimi, aš juos visus naudoju... jau apie 33 metus esu IT profesionalas. Jūsų močiutė gali naudoti naująjį Ubuntu be jokių nurodymų ar pagalbos.

Bruce'as Wagneris
http://bredtech.com

Na, ši tema yra apie „Windows“ naudojimą „Mac“. Kodėl turėtumėte įdiegti „Linux“ „Mac“, jei turite OSX? B

Brianhoorn

2010 m. gruodžio 4 d
  • 2011 m. sausio 21 d
Tu LABAI klysti...

kmikze pasakė: Taip, taip...

Noriu, kad surengtumėte demonstraciją ir naudotumėte naujausius 3Ds Max, Photoshop ir DirectX žaidimus savo mylimame ubuntu tokiu pat greičiu kaip ir Windows...

Tiesą sakant, aš nuoširdžiai mėgstu Linux, o ne bet ką. Esu tikras, kad jūs niekada jo nenaudojote, todėl jūs nežinote. Jis teisus, kad Ubuntu naudoja mažai išteklių. Tai tikrai greitesnis nei Windows. Nusijuokiau, kai perskaičiau „tokiu pat greičiu kaip sistemoje Windows“. Linux yra greičiausia OS, kurią aš kada nors naudoju. Vienintelis dalykas, privertęs mane pereiti prie „Mac“, yra programos. Yra daug gerų „Linux“ programų, bet jei norite PUIKIŲ programų, jums reikia „Mac“ arba „Windows“. Jei jie išleis „Adobe CS“, skirtą „Linux“, galiu grįžti atgal. Bet aš jau išleidau daugybę pinigų savo „Mac“, taigi idk. M

Med101

2012 m. sausio 3 d
  • 2012 m. sausio 3 d
Disko talpa

Tikiuosi, kad kas nors gali man patarti. Aš visiškai nesupratau su kompiuteriais ir man reikia pagalbos. Neturiu didelio aparato (2GB atmintis; 80GB HD ir pan.)

Aš ką tik suformatavau HD ir pakeičiau į Windows 7. Vienintelė programinė įranga kompiuteryje yra Windows 7 ir antivirusinė programa, o mano 80 GB HD yra PILNAS. Bet koks patarimas?