Titan Tigras
Originalus plakatas- 2009 m. birželio 8 d
- 2013 m. balandžio 13 d
Kai kurios kameros turi galimybę fotografuoti mp4 formatu nuo pat pradžių, kad išspręstų šią problemą, bet ar teisingai suprantu, kad AVCHD yra „full HD“, o mp4 yra prastesnės kokybės?
Mano tikrasis klausimas yra, jei yra kokybės kritimas, kiek tai yra? Tai tik namų filmai, bet noriu, kad kokybė būtų kuo aukštesnė. Ar kas nors gali apibūdinti dviejų formatų privalumus ir trūkumus? M
mikrofonas j
- 2012 m. balandžio 15 d
- 2013 m. balandžio 13 d
„TitanTiger“ sakė: Siekiame atnaujinti savo vaizdo kamerą ir išeiti iš tamsiųjų SD formato amžių „Digital 8“. Tačiau sužinojau, kad beveik visos vaizdo kameros nori naudoti AVCHD formatą, o „iMovie“ su juo neveikia gerai. Tam reikalingas papildomas veiksmas konvertuojant failą į iMovie mėgstamą formatą, pvz., mp4.Aš esu beveik toje pačioje situacijoje kaip ir jūs, išskyrus tai, kad turiu seną pigią 1080p vaizdo kamerą. Jis turi tik 3x priartinimą, be stabilizavimo, o optika yra neapdorota. Noriu nusipirkti naują, bet esu priblokštas dėl pasirinkimų, ypač to, apie kurią klausiate, nes noriu naudoti „iMovie“ redaguoti. Nekantrauju pamatyti kitų nuomonių.
Kai kurios kameros turi galimybę fotografuoti mp4 formatu nuo pat pradžių, kad išspręstų šią problemą, bet ar teisingai suprantu, kad AVCHD yra „full HD“, o mp4 yra prastesnės kokybės?
Mano tikrasis klausimas yra, jei yra kokybės kritimas, kiek tai yra? Tai tik namų filmai, bet noriu, kad kokybė būtų kuo aukštesnė. Ar kas nors gali apibūdinti dviejų formatų privalumus ir trūkumus?
simsaladimbamba
Svečias
- 2010 m. lapkričio 28 d
- esančios
- 2013 m. balandžio 13 d
Kalbant apie iMovie, kadangi MP4 konteineris taip pat naudoja labai suspaudžiamą kodeką, importuojant filmuota medžiaga bus perkoduota (pakeiskite formatą ir kodeką) į redagavimui patogų kodeką, vadinamą Apple Intermediate Codec, todėl nesvarbu, ar naudosite AVCHD ar MP4, jis bus perkoduotas. užtruks, kol jį importuosite į „iMovie“.
Man labiau patinka MP4, nes jame nėra visokių gudrybių, kaip AVCHD, MP4 failą galima tiesiog atidaryti beveik visur ir saugoti visur, o MTS failams, kuriuos sukuria AVCHD kameros, reikia šiek tiek daugiau padirbėti ir reikia išsaugoti aplanko struktūrą. kiekvienos kortelės, kurią nukopijuojate, kad sukurtumėte atsarginę filmuotos medžiagos kopiją.
M
mikrofonas j
- 2012 m. balandžio 15 d
- 2013 m. balandžio 13 d
Simsaladimbamba sakė: AVCHD ir MP4 yra tik MPEG-4 kodeko talpyklos, o abu konteineriai suteikia „Full HD“ 1280 x 720 ir 1920 x 1080 pikselių (taip, 720p taip pat yra Full HD).
Kalbant apie iMovie, kadangi MP4 konteineris taip pat naudoja labai suspaudžiamą kodeką, importuojant filmuota medžiaga bus perkoduota (pakeiskite formatą ir kodeką) į redagavimui patogų kodeką, vadinamą Apple Intermediate Codec, todėl nesvarbu, ar naudosite AVCHD ar MP4, jis bus perkoduotas. užtruks, kol jį importuosite į „iMovie“.
Man labiau patinka MP4, nes jame nėra visokių gudrybių, kaip AVCHD, MP4 failą galima tiesiog atidaryti beveik visur ir saugoti visur, o MTS failams, kuriuos sukuria AVCHD kameros, reikia šiek tiek daugiau padirbėti ir reikia išsaugoti aplanko struktūrą. kiekvienos kortelės, kurią nukopijuojate, kad sukurtumėte atsarginę filmuotos medžiagos kopiją.
Youtube: vaizdo įrašą
Ačiū! Ir jūsų komentarai, ir vaizdo įrašas buvo labai naudingi.
HobeSoundDarryl
- 2004 m. vasario 8 d
- Hobe Sound, FL (20 mylių į šiaurę nuo Palm Bičo)
- 2013 m. balandžio 13 d
Taigi aš atsakysiu siūlydamas, kad OP eina su srautu. „iMovie“ nėra puikus darbas su HD (išskyrus tai, kad redagavimas yra labai paprastas). Niekada negalėjau eksportuoti puikios kokybės HD iš iMovie, o ne naudoti tokį įrankį kaip FCP X su ta pačia filmuota medžiaga.
Paprastai perkame vaizdo kameras, kad įamžintume gyvenimo dalis... kažkieno gimtadienį, Kalėdas, šeimos kelionę ir pan. po 10 ar 20 metų, o kai kurie iš jų bus įtraukti į mūsų brangiausią turtą. Taigi, siūlau pereiti nuo iMovie prie FCP X ar panašaus ir tuos brangius namų filmus pateikti aukščiausios kokybės. Daugelis žmonių mano, kad FCP X yra „iMovie Plus“. Išmokti jį naudoti tokiam poreikiui nėra taip sunku. Be to, jis tikrai gali eksportuoti kai kuriuos labai aukštos kokybės HD failus, kurie puikiai atrodo su tokiais dalykais kaip televizorius.
Dar vienas priedas: jei dalis to, ką fotografuojate, yra greitai judantys daiktai, pavyzdžiui, sportuojantys vaikai, apsvarstykite galimybę naudoti 1080p 60 kadrų per sekundę vaizdo kameras. 60 kadrų per sekundę greitis yra per didelis: televizorius net negali paleisti 60 kadrų per sekundę greičiu, tačiau šie greito laiko atvaizdai (h.264) yra „sudėtingi“ ir sukuria puikų pagrindinį failą, kol laukiama. Televizorius ar kažkas kita, kad įgytumėte šią galimybę. Visada galite pateikti 60 kadrų per sekundę versiją ir 30 kadrų per sekundę (naudodami pastarąją su televizorius, koks yra dabar). Vėliau – kai ateitis Tikimasi, kad televizorius palaikys vietinį atkūrimą ne 30 kadrų per sekundę greičiu. Galite tiesiog pakeisti 30 kadrų per sekundę versijas į 60 kadrų per sekundę.
Jau porą metų pats tai dariau su mūsų namų filmais: Panasonic vaizdo kamera 1080p 60ps per Clipwrap, kad neapdorotą vaizdo įrašą konvertuočiau į prores422 failus. Importuokite juos į FCP X, kad galėtumėte redaguoti. Eksportuokite juos kaip prores422 failus. Importuokite juos į rankinį stabdį ir sukurkite 30 kadrų per sekundę ir 60 kadrų per sekundę versijas naudodami aukšto profilio nustatymą. Išsaugokite 60 kadrų per sekundę versiją kaip pagrindinį failą. Importuokite 30 kadrų per sekundę versiją į iTunes ir paleiskite TV3. Kokybė įspūdinga... daug geresnė nei kada nors galėčiau gauti iš iMovie. Jei man reikia sukurti SD DVD kam nors kitam (galbūt kitam šeimos nariui, kuris dar nedalyvauja HD traukinyje), dirbdamas iš tų pagrindinių failų taip pat gaunamas aukščiausios kokybės DVD vaizdo įrašas.
Beje, aš čia atsidūriau noru išsaugoti „Dolby Digital“ garso įrašą, užfiksuotą kai kuriose vaizdo kamerose maždaug nuo 2006 m. iMovie negali to padaryti (ji išveda stereo), todėl pasirinkau FCP X garsui ir radau kelią į aukščiau pateiktą darbo eigą. „Home Movie DD“ erdvinis garsas dažniausiai nėra toks svarbus daugeliui filmų, tačiau jis yra įdomus kai kuriuose namų filmuose, pavyzdžiui, sporto, kur aiškiai girdime gerbėjų šūksnius iš nugaros, kairės ir dešinės arba dideliuose auditorijos renginiuose, iš kurių sklinda aidas ir garsas. visur, kur buvo fotoaparatas. Kai kurie atostogų garsai taip pat gali būti įdomūs (pavyzdžiui, vandenyno bangos už kameros filmuojant šeimą paplūdimyje ar būnant tropikuose ir iš visų pusių sklindantys gamtos garsai). Jei OP įsigyja gana gerą naują vaizdo kamerą, yra didelė tikimybė, kad joje tikriausiai bus tam tikros formos DD įrašas (apsvarstykite galimybę tuo pasinaudoti, kai darysite galutinį vaizdą).
Nuo tada aš dirbau atgal su mūsų namų filmų archyvais, kad pagerinčiau ankstyviausių HD kadrų kokybę tomis ankstyvomis Sony (HDV) vaizdo kameromis, kurios išsaugojo 1440 x 1080 HD signalą į juostelę (vėlgi, išvesties kokybė yra daug geresnė nei galėjau gauti per iMovie). Dabar manau, kad visi mūsų namų filmai yra pasiekiami maždaug aukščiausios kokybės, kuriuos galima žiūrėti... visi greitai pasiekiami per TV3. Paskutinį kartą redaguota: 2013 m. kovo 13 d
Titan Tigras
Originalus plakatas- 2009 m. birželio 8 d
- 2013 m. balandžio 13 d
Tikriausiai pažiūrėsiu į „Canon HF R300“ ir tiesiog nufilmuosiu MP4 formatu, kad išvengčiau galvos skausmo. Vieno, kurio labai norėjau, buvo „Sony“, bet jis neveikia MP4 formatu fotoaparate (šokeris...Sony niekada nieko nedaro, kad palaikytų „Mac“).
simsaladimbamba
Svečias
- 2010 m. lapkričio 28 d
- esančios
- 2013 m. balandžio 13 d
„TitanTiger“ pasakė: Būsiu sąžiningas, jei kiekvienas importavimas apima tarpinį konvertavimo į kitą formatą veiksmą, kad būtų galima importuoti ir redaguoti „iMovie“, mums taip neatsitiks. Aš tiesiog neturiu tiek laiko ir vietos diske, kad galėčiau tvarkyti visus tarpinius failus.
Tikriausiai pažiūrėsiu į „Canon HF R300“ ir tiesiog nufilmuosiu MP4 formatu, kad išvengčiau galvos skausmo. Vieno, kurio labai norėjau, buvo „Sony“, bet jis neveikia MP4 formatu fotoaparate (šokeris...Sony niekada nieko nedaro, kad palaikytų „Mac“).
Suspaustų MP4 failų naudojimas darys tą patį, nes „iMovie“ jų neredaguoja savaime, kaip rašiau anksčiau. Jei žiūrėjote vaizdo įrašą, turėtų būti suprantama, kodėl taip yra.
Tačiau galite naudoti FCP X, nes jis gali dirbti su suglaudintais failais natūraliai, bet jei neturite pakankamai greito kompiuterio, norint redaguoti 1080p suglaudintu ir redaguoti nedraugišku formatu, reikalingas bent i5 arba i7. daug žagsėjimo.
Bet kokiu atveju visada galite investuoti 100 USD į išorinį 2 TB USB 2.0 arba 3.0 HDD ir leisti „iMovie“ ten saugoti perkoduotą laikmeną jūsų redagavimo poreikiams ir leisti importuoti per naktį.
Ar tai suprantama? M
mikrofonas j
- 2012 m. balandžio 15 d
- 2013 m. balandžio 13 d
HobeSoundDarryl sakė: AVCHD kaip HD formatas vaizdo kamerose ir fotoaparatuose, atrodo, dominuoja. Jei toks požiūris yra teisingas, vis daugiau įrangos važiuos tuo keliu... taigi ir programinės įrangos suderinamumas ta kryptimi pajudės greičiau...Aš galiu įvertinti tai, ką sakai. Tik nesu tikras, kad galiu pateisinti FCP X išlaidas už vaizdo įrašo valandą, kurią nufilmuoju kiekvienais metais. Ir didžioji dalis to vaizdo turi tik nedidelį montažą pvz. įėjimo/išėjimo taškas, pjūviai ir kt.
HobeSoundDarryl
- 2004 m. vasario 8 d
- Hobe Sound, FL (20 mylių į šiaurę nuo Palm Bičo)
- 2013 m. balandžio 13 d
Dar geriau, pasidomėkite draugais ir šeimos nariais ir tikriausiai galėsite pasiskolinti gerą, kad nufotografuotumėte tą valandą, ir tai gali jums nieko nekainuoti.
Tai pasakius, tu teisus. Nepirkčiau FCP X (ar vaizdo kameros), jei kasmet filmuočiau tik apie 1 valandą. M
mikrofonas j
- 2012 m. balandžio 15 d
- 2013 m. balandžio 14 d
„HobeSoundDarryl“ sakė: „Neįsižeisk, bet jei tikrai kasmet nufilmuosite tik valandą vaizdo įrašo, galėsite išsinuomoti tikrai aukštos kokybės vaizdo kamerą daugeliui metų, kol pasieksite pinigų, kuriuos išleistumėte nusipirkę dabar. Sutaupyčiau jūsų pinigus ir tiesiog išsinuomočiau, kol pasieksite tam tikrą laiką, kur galėtumėte juos panaudoti daugiau. H.265 dabar nėra taip toli ir tai bus reikšmingas vaizdo kamerų patobulinimas.Nuoma iš tikrųjų yra idėja, apie kurią niekada negalvojau. Pažiūrėsiu, iš kur savo vietovėje galiu tai padaryti. Tačiau skolintis nėra išeitis. Aš nepažįstu nė vieno, kuris turėtų HD vaizdo kamerą. Dėkojame, kad padėjote man mąstyti „ne ribose“.
Dar geriau, pasidomėkite draugais ir šeimos nariais ir tikriausiai galėsite pasiskolinti gerą, kad nufotografuotumėte tą valandą, ir tai gali jums nieko nekainuoti.
Tai pasakius, tu teisus. Nepirkčiau FCP X (ar vaizdo kameros), jei kasmet filmuočiau tik apie 1 valandą.
HobeSoundDarryl
- 2004 m. vasario 8 d
- Hobe Sound, FL (20 mylių į šiaurę nuo Palm Bičo)
- 2013 m. balandžio 14 d
Manau, kad speciali vaizdo kamera galėtų užfiksuoti geresnį vaizdo įrašą, bet vėlgi, jei kiekvienais metais jums reikia tik valandos ar daugiau, tai jums gali būti nesvarbu. M
mikrofonas j
- 2012 m. balandžio 15 d
- 2013 m. balandžio 14 d
„HobeSoundDarryl“ sakė: Nepamirškite, kad naujesni „iPhone“, „iPad“ ir kt. taip pat gali filmuoti HD. Jei turite kurį nors vieną, apsvarstykite galimybę jį naudoti „nemokamai“. Matau, kad daug žmonių fotografuoja daug dalykų savo iPhone ir iPad. Yra trikojų, skirtų „iDevices“, ir netgi pridedami objektyvai specialiems poreikiams.Aš tikrai ieškau didesnio mastelio keitimo (dabar turiu tik 3X) ir vaizdo stabilizavimo, kad galėčiau pasiekti geresnių rezultatų. Filmuoju savo dukrą jojančią žirgais įvairiose varžybose ir dažniausiai būnu toli ir šaudau į judantį taikinį. Taigi „iPhone“ / „iPad“ maršrutas man neveiks. Bet ačiū už pasiūlymą.
Manau, kad speciali vaizdo kamera galėtų užfiksuoti geresnį vaizdo įrašą, bet vėlgi, jei kiekvienais metais jums reikia tik valandos ar daugiau, tai jums gali būti nesvarbu.
HobeSoundDarryl
- 2004 m. vasario 8 d
- Hobe Sound, FL (20 mylių į šiaurę nuo Palm Bičo)
- 2013 m. balandžio 14 d
Be to, mano videokameroje yra vaizdo stabilizavimas, bet kad ir kaip gerai, jis nė iš tolo neprilygsta kokybei, kurią gaunate išjungę ir naudodami trikojį. Trikojai yra gana pigūs ir puikiai tinka sporto renginiams.
Ir yra tokių dalykų: http://photojojo.com/store/awesomeness/iphone-telephoto-lens/ ten. 8X priartinimas iPhone telefonams, trikojis stabilizavimui. Matau, kad daug žmonių tai naudoja sporto renginiuose, kuriuos fotografuoju. KAM
kolsonas
- 2010 m. balandžio 23 d
- 2013 m. balandžio 14 d
Noriu pabrėžti, kad tai yra „iMovie“ patirties dalis: atidarote „iMovie“, prijungiate laikmeną ir spustelėkite importuoti. Visai kaip visada.
Atminkite, kad tam jums reikės „Intel Mac“. Nieko ypatingo.
Mano esmė ta, kad tai veikia. Taip, perkoduoti failai užima vietos diske. Jei suprantu jūsų reikalavimus, 1 valanda (esant 30 GB val.) ir 10 metų yra 300 GB. Taip yra, jei jų neištrinate, kai jums jų nebereikia.
Skirtingai nuo juostos, neplanuokite naudoti SDHC kortelių kaip ilgalaikio saugojimo.
Galbūt verta pabandyti pažiūrėti, ar galite iš ko nors pasiskolinti AVCHD kamerą ir nufilmuoti 10 minučių trukmės bandomąjį vaizdo įrašą.
Sutinku su ankstesnio paskelbtojo komentaru apie tai, kad „iMovie“ negamina puikios HD išvesties. Tai padaryti nėra lengva, ir yra nedidelis dalykas, kaip jį pasiekti televizoriuje (Blu-Ray, galbūt ne DVD).
Prisimenate posakį apie tai, koks fotoaparatas yra geriausias? Tai tas, kurį turite su savimi. „iMovie“ ir nebrangios HD vaizdo kameros yra tvirta šio scenarijaus dalis. T
Timothy Johnas
- 2013 m. balandžio 30 d
- Md.
- 2013 m. balandžio 30 d
„HobeSoundDarryl“ sakė: „Neįsižeisk, bet jei tikrai kasmet nufilmuosite tik valandą vaizdo įrašo, galėsite išsinuomoti tikrai aukštos kokybės vaizdo kamerą daugeliui metų, kol pasieksite pinigų, kuriuos išleistumėte nusipirkę dabar. Sutaupyčiau jūsų pinigus ir tiesiog išsinuomočiau, kol pasieksite tam tikrą laiką, kur galėtumėte juos panaudoti daugiau. H.265 dabar nėra taip toli ir tai bus reikšmingas vaizdo kamerų patobulinimas.
Dar geriau, pasidomėkite draugais ir šeimos nariais ir tikriausiai galėsite pasiskolinti gerą, kad nufotografuotumėte tą valandą, ir tai gali jums nieko nekainuoti.
Tai pasakius, tu teisus. Nepirkčiau FCP X (ar vaizdo kameros), jei kasmet filmuočiau tik apie 1 valandą.
Taigi, nurodydami kitą pradėtą temą, „Rekomenduokite DSLR arba vaizdo kamerą“ ir „Mac Editor“, skirtą muzikos įrašams ir demonstraciniams vaizdo įrašams, siūlote atidėti DSLR arba vaizdo kameros pirkimą, kol pasirodys H.265? Ar bus taip gerai? Ar kalbame apie kelis mėnesius, ar kitus metus?
Dėkoju,
Tim
HobeSoundDarryl
- 2004 m. vasario 8 d
- Hobe Sound, FL (20 mylių į šiaurę nuo Palm Bičo)
- 2013 m. balandžio 30 d
OP atveju jis kasmet šaudo mažiau nei valandą. Manau, kad jis gali išsinuomoti puikią vaizdo kamerą tai valandai ir išvis jos nepirkti. Kitų, kurie fotografuoja daugiau arba nori nusipirkti, pasirinkimas yra visiškai subjektyvus, atsižvelgiant į kiekvieno žmogaus situaciją. Aš pats turiu AVCHD 1080p 60 kadrų per sekundę versiją. Kai ateis h.265 (darant prielaidą, kad jis toks pat geras, kaip numanoma), greičiausiai atnaujinsiu.
Populiarios Temos