2018 m. MPB 13/16/512 – i5 prieš i7
-
13/16/512 i5
Balsai:57 69,5 % -
13/16/512 i7
Balsai:25 30,5 %
-
- Iš viso rinkėjų
cman-uk
Originalus plakatas- 2009 m. spalio 27 d
- 2018 m. liepos 31 d
13/16/512 yra laikomas „maloniu tašku“, tačiau daugelis pasirinko i5 centrinį procesorių, o ne i7. Kodėl tai? Mačiau komentarų, kuriuose užsimenama: „Nesitikėk daug daugiau pasirinkdamas i7“.
Savininkams 2018 MPB 512-13-16 kurį CPU pasirinkote ir kodėl?
QCassidy352
- 2003 m. kovo 20 d
- Bay Area
- 2018 m. liepos 31 d
cman-uk pasakė: Laukiu (11 dienų ir skaičiuoju), kol atvyks mano 2018 m. MPB 13/16/512 i7, o tuo tarpu padariau šiuos MR pastebėjimus:Kaip visada, tai priklauso nuo to, kam jį naudojate, tačiau trumpas atsakymas yra toks, kad įprastam vartotojui nėra daug užduočių, kad keturių branduolių i5 būtų ribojantis veiksnys. i5 taip pat gali veikti vėsiau.
13/16/512 yra laikomas „maloniu tašku“, tačiau daugelis pasirinko i5 centrinį procesorių, o ne i7. Kodėl tai? Mačiau komentarų, kuriuose užsimenama: „Nesitikėk daug daugiau pasirinkdamas i7“.
Savininkams 2018 MPB 512-13-16 kurį CPU pasirinkote ir kodėl?
Ponia.
į
- 2009 m. kovo 14 d
- 2018 m. liepos 31 d
https://en.wikichip.org/wiki/intel/cores/coffee_lake_u
Tiesiog Apple padidino i5 -> i7 atnaujinimo variantą, palyginti su savo išlaidomis. Jei nori paties geriausio, tave šiek tiek apgraužia – nieko naujo!
maflynn
Moderatorius
Darbuotojas- 2009 m. gegužės 3 d
- Bostonas
- 2018 m. liepos 31 d
cman-uk sakė: savininkams 2018 MPB 512-13-16 kurį CPU pasirinkote ir kodėl?Tai ne tai, kam jį naudoja kiti žmonės, o apie jūsų poreikius atitinkančios mašinos konfigūravimą. Kokia jo paskirtis?
SSD-GUY
- 2012 m. rugsėjo 20 d
- Tarpžvaigždinis
- 2018 m. liepos 31 d
Ponia.
į
- 2009 m. kovo 14 d
- 2018 m. liepos 31 d
SSD-GUY paklausė: Ar yra kokių nors etalonų, rodančių, kad i5 akumuliatoriaus veikimo laikas yra geresnis nei 13 colių i7?Atsižvelgiant į naudojimo būdus, neįsivaizduojama, kad gali būti atvirkščiai, nes i7s yra geriausias „supakuotas“ silicis, kuris gali išsiversti su šiek tiek mažesne įtampa.
Patcell
į
- 2016 m. rugpjūčio 8 d
- Bergeno apygarda, NJ
- 2018 m. liepos 31 d
frou sakė: Priklausomai nuo naudojimo būdų, neįsivaizduojama, kad gali būti atvirkščiai, nes i7s yra geriausias „supakuotas“ silicis, kuris gali išsiversti su šiek tiek mažesne įtampa.Tai yra tiesa. Iš esmės skirtumas tarp visų tam tikros kartos procesorių pakopų yra tas, kad greitesni yra „surinkti“ kaip aukštesnės kokybės. Kai tai sumažinate, iš esmės tai reiškia, kad didesnis CPU (šiuo atveju i7) gali veikti didesniu laikrodžio greičiu, išlikdamas tame pačiame TDP. Teoriškai tai neturėtų turėti įtakos šilumos gamybai, nes TDP išlieka toks pat.
Žengiant toliau, kaip minėjo ankstesnis plakatas, gali būti, kad i7 iš tiesų gali veikti vėsiau ir naudoti mažiau energijos, nes yra aukštesnės kokybės. Bent jau i5 ir i7 šilumos generavimas ar akumuliatoriaus veikimo laikas neturėtų skirtis. Taip supratau po diskusijos su procesoriaus dizaineriu.
Atsižvelgiant į tai, aš asmeniškai nemanau, kad skirtumas tarp i5 ir i7 13 colių modelyje yra vertas atnaujinimo kainos.
Ponia.
į
- 2009 m. kovo 14 d
- 2018 m. liepos 31 d
cman-uk
Originalus plakatas- 2009 m. spalio 27 d
- 2018 m. liepos 31 d
Maflynn sakė: Tai ne tai, kam jį naudoja kiti žmonės, o apie jūsų poreikius atitinkančios mašinos konfigūravimą. Kokia jo paskirtis?
Į jūsų klausimą:
Pagrindai: intensyvus žiniasklaidos naršymas, teksto apdorojimas, „Excel“ ir kt.
Hobis: „Lightroom“, „Photoshop“, „iMovie“ ir „Premiere Pro“ – skirtas 4K redagavimui, bet aš pabrėžiu dėl hobio vaizdo įrašų, o ne į profesionalius poreikius
Į jūsų pradinį komentarą:
Aš pasirinkau geriausią specifikaciją, kurią galite sau leisti. Buvau nustatytas 16 Gb 512 Gb (mano ankstesnis MBP buvo nustatytas į 8 Gb ir 256 Gb, todėl žinojau, kad tiek RAM, tiek SSD reikia padidinti, atsižvelgiant į ankstesnį naudojimą ir būsimą patikrinimą), ir nusprendžiau, kad galiu pereiti prie i7 – dar kartą, kad būtų galima atlikti patikrinimą ateityje. “. C
Septintas kodas
į
- 2008 m. gruodžio 31 d
- 2018 m. liepos 31 d
Norėčiau, kad ji gautų „Mac“. 13 MBP buvo pasiūlytas kaip puikus pasirinkimas, 16 Gb atmintis, 512 SSD tikrai. Man rūpi, kaip ir „cman-uk“ atveju, i5 ar i7?
Marketh
- 2018 m. liepos 21 d
- Mančesteris, JK
- 2018 m. liepos 31 d
macnmac
į
- 2017 m. birželio 18 d
- Obuolių parkas
- 2018 m. liepos 31 d
Jerryk
Pagalbininkas
- 2011 m. lapkričio 3 d
- SF įlankos sritis
- 2018 m. liepos 31 d
Pirma, našumo padidėjimas yra nedidelis, atsižvelgiant į kainų padidėjimą.
Antra, šilumos gamybos padidėjimas sukėlė droselį. Ir tai įvyko ne tik MBP
Neįsivaizduoju, ar dabartinės procesorių partijos ribojimas yra teisingas, tačiau, lyginant su etalonais, pelnas vis dar yra nedidelis. Taigi, jei gaučiau 13 colių, pasilenkčiau link i5.
justinf77
į
- 2003 m. gegužės 18 d
- 2018 m. liepos 31 d
Be to, „i5“ paprastai veikia vėsiau ir turi geresnį akumuliatoriaus veikimo laiką nei „i7“. Štai kodėl „Apple“ naudoja „i5“ akumuliatoriaus veikimo laiko rinkodaros skaičiams, o „i7“ – našumo rinkodaros numeriams. Nors ir čia skirtumas nedidelis, tačiau 20 minučių papildomos baterijos veikimo laikas man yra naudingesnis nei retas atvejis, kai galiu praversti kelias sekundes, sutaupytas atliekant užduotį su i7.
cman-uk
Originalus plakatas- 2009 m. spalio 27 d
- 2018 m. liepos 31 d
Išgirskime iš i7 įgulos... V
vtgeek
- 2012 m. rugsėjo 21 d
- 2018 m. liepos 31 d
Visiškai sutinku su pagrindine i5,16 GB RAM ir 512 GB SSD, kad tai būtų geriausia 13 colių produktų linija.
Taisydamas kitų žmonių kompiuterius, virtualias mašinas būčiau užsisakęs tą mašiną, išskyrus su 1TB SSD. Tačiau mano vietinėje Apple parduotuvėje buvo konfigūracija su i7. Vadinkite i7 impulsine mano pirkimo dalimi. Kaina už jį dabar kartu su procesoriaus atnaujinimu....
Nemanau, kad tai yra neteisingas žingsnis naudojant dabartinę Touch Bar MacBook Pro produktų liniją našumo požiūriu. Tai pirmasis aparatas iš 20, dėl kurių nusipirkau AppleCare.
Wags
- 2006 m. kovo 5 d
- Nebraska, JAV
- 2018 m. liepos 31 d
Lenivalentinas
- 2011 m. balandžio 25 d
- 2018 m. liepos 31 d
cman-uk pasakė: Paklausykime i7 įgulos...Žinoma, kiti gali jaustis kitaip, bet aš pirmenybę teikiu grafikos našumui, o geriausias GPU yra i7, taigi. Be to, kaip kažkas minėjo, i7 gauna visą L2 talpyklą; Anksčiau GPU galėjo naudoti CPU L2 kaip buferį, kad sumažintų išorinės atminties srautą (kuris nešiojamas kompiuteris yra lėtas), tačiau šiais laikais gali būti daugiau vietos skirtai grafikos talpyklos atminčiai, be to, 128 MB Crystalwell eDRAM lustas taip pat, todėl galbūt nebereikia išjungti CPU L2.
Man įdomu pagaliau pamatyti, kaip viskas veikia naudojant modernią integruotą grafiką. Smėlio tilto iGPU mano dabartiniame MBP remiasi tik pagrindine DRAM, kuri pagal šiandienos standartą yra lėta, esant 1333 MT, todėl grafikos našumas buvo labai menkas, kai ne tinklainės 1280 x 800 pikselių. Šiandien tai žema reziumė, iphone telefonai šiais laikais turi daugiau pikselių, skirtų chrissakes, ir tai buvo siaubingai lėta. Kai kompiuteris buvo palyginti naujas, iš tikrųjų galėjau žaisti WoW, jei numuščiau nustatymus; Prisimenu, kaip per Cataclysm epochą savo nešiojamuoju kompiuteriu atlikdavau kasdienes užduotis Deepholme mieste, sėdėjau kavinėje, naudodamasis pririšto telefono interneto ryšiu, tačiau bėgant metams ir žaidimui vis reiklėjant, našumas smarkiai sumažėjo. Dabar WoW net nebepasileidžia. „Jūsų vaizdo plokštė nepalaikoma“, sakoma. Na, ačiū, Obama! daug juoko
Taigi tikiuosi, kad šiandien gausiu savo, nes praėjo daugiau nei dvi savaitės nuo tada, kai užsisakiau, ir man buvo pasakyta „1–2 savaites“. Bet aš nesulaikau kvapo, nes man niekada taip nepasisekė. Taigi...meh. daug juoko
aukštyn žemyn
į
- 2017 m. balandžio 10 d
- 2018 m. liepos 31 d
cman-uk sakė: Įdomu tai, kad dauguma atsakymų iki šiol yra už i5, tačiau apklausa šiuo metu rodo 42% už i7 – tai nėra nereikšminga dalis.Aš myliu savo i7. Jis yra labai greitas ir greitas, be to, veikia kietai. Mano gerbėjai beveik niekada nevykdo lengvų užduočių, tokių kaip naršymas internete. (0RPM) CPU artumo tempai vidutiniškai yra nuo 28 iki 38. Ir akumuliatoriaus veikimo laikas buvo puikus, tiek, kiek tikėjausi, priklausomai nuo to, ką darau. Pastebėjau, kad 2–3 paspaudimai žemiau 100 % ryškumo akumuliatoriaus veikimo laikas nemažėja. Manau, kad jų ekranai efektyvumo skyriuje buvo tobulinami nuo 2012 m.
Išgirskime iš i7 įgulos...
Nesakau, kad i5 nebūtų panašus ar toks pat. Bet aš nesigailiu ir iki šiol jokių problemų su i7.
tonyz123456
- 2017 m. balandžio 4 d
- 2018 m. liepos 31 d
New_Mac_Smell
- 2016 m. spalio 17 d
- Šanchajus
- 2018 m. liepos 31 d
Codeseven pasakė: Neužgrobti cman-uk gijos, bet man tai irgi aktuali tema, tai yra, 13 MBP i5 ir i7. Mano atveju padedu draugui ruoštis universitetui JK. Ji studijuoja architektūrinį dizainą. Pastabos apie tai rodo, kad kompiuteris turi mažiausiai 16 Gb atmintį, 500+ HD ir „greitą“ procesorių. Naudojama programinė įranga Adobe Creative Suite, Vectorworks ir Rhino. Jos profesorius sako, kad jam asmeniškai labiau patinka „Mac“ kompiuteriai, bet ji gaus daugiau pinigų už savo pinigus su asmeniniu kompiuteriu (taip pat manau, kad visos tos kompiuterinės programos yra pagrįstos kompiuteriu? Tačiau ji galėtų naudoti „BootCamp“).
Norėčiau, kad ji gautų „Mac“. 13 MBP buvo pasiūlytas kaip puikus pasirinkimas, 16 Gb atmintis, 512 SSD tikrai. Man rūpi, kaip ir „cman-uk“ atveju, i5 ar i7?
Minėta programinė įranga yra „MacOS“. Tačiau būčiau labai nustebęs išgirdęs, kad jie studijuoja architektūrą ir nenaudoja AutoCAD ir 3DS MAX – tai daugiau ar mažiau pramonės standartai, tokie patys kaip PhotoShop ir pan. tai padėtų jiems geriau pritaikyti darbo vietą, nes visi reikalauja, kad jūs šiek tiek suprastumėte „AutoCAD/3DS MAX“, tikriausiai jiems būtų gerai, jei jie žinotų „Vectorworks“, bet tai naudotų tik labai mažos nepriklausomos įmonės. Tik pagalvoti, bet jūs esate geriausia mokymosi programinė įranga, kurią iš tikrųjų naudosite profesiniame pasaulyje po kurso.
Kitu atveju nori padoraus procesoriaus, nereikia geriausio turimo dalyko – tai tik universiteto kursai, o ne visai dangoraižio modeliavimas. GPU puikiai tinka gauti vidutinį. Asmeniškai aš patarčiau panašią sąranką, nes 16 GB RAM / SSD yra tai, ko norite, 256 GB yra gerai, 512 GB yra geriau ir bent i5 procesorius.
Pirkti „Mac“ yra didžiulė prabanga, ypač jei jie svarsto galimybę įdiegti „Windows“ tiesiai į jį. Mokate daug pinigų už funkcijas, kurių nenaudojate. O universitetas nėra pigus, tuos pinigus kur kas geriau išleisti kitur.
Taip pat verta paminėti, kad bet kurioje universiteto studijoje bus pilna kompiuterių studija, sukurta šiai programinei įrangai paleisti, o baigus universitetą, jiems to nešiojamojo kompiuterio nebereikės, nes bet kuri įmonė, kurioje jie dirbs, parūpins asmeninį kompiuterį (Jūs labai retai tame pasaulyje pamatau „Mac“). Taigi aš primygtinai siūlyčiau, nebent turtingas, tiesiog įsigyti „padorų“ nešiojamąjį kompiuterį su „Windows“ – maždaug 1200 svarų sterlingų bus daugiau nei pakankamai, ir viskas bus gerai. Kitu atveju jums reikės 15 colių, o su pagrindiniais atnaujinimais + kintamos srovės kaina bus arčiau 3000 GBP. Kažkam, kas kurso pabaigoje bus popierinis ir nežymiai naudingas kurso metu.
Sėkmės!
Ponia.
į
- 2009 m. kovo 14 d
- 2018 m. rugpjūčio 1 d
Lennyvalentin sakė: Man įdomu pagaliau pamatyti, kaip viskas veikia naudojant modernią integruotą grafiką.Aš turbūt neracionaliai myliu gerą integruotą grafiką. Bendroji koncepcija „System-On-A-Chip/Package“ yra tiesiog per šauni.
Patikrinkite, EDRAM yra sujungta su CPU / GPU, o Northbridge (dar žinomas kaip PCH) taip pat yra tame pačiame pakete.
Peržiūrėti medijos elementą ' data-single-image='1'>
Peržiūrėti medijos elementą ' data-single-image='1'>
Lenivalentinas
- 2011 m. balandžio 25 d
- 2018 m. rugpjūčio 1 d
frou pasakė: patikrinkite, EDRAM yra sujungta su CPU / GPU, o Northbridge (dar žinomas kaip PCH) taip pat yra tame pačiame pakete.Tai labai tvarkingas, kompaktiškas dizainas, ar ne? Reakcijos:Ponia. B
Burano energija
- 2017 m. spalio 9 d
- 2018 m. rugpjūčio 1 d
cman-uk pasakė: Laukiu (11 dienų ir skaičiuoju), kol atvyks mano 2018 m. MPB 13/16/512 i7, o tuo tarpu padariau šiuos MR pastebėjimus:
13/16/512 yra laikomas „maloniu tašku“, tačiau daugelis pasirinko i5 centrinį procesorių, o ne i7. Kodėl tai? Mačiau komentarų, kuriuose užsimenama: „Nesitikėk daug daugiau pasirinkdamas i7“.
Savininkams 2018 MPB 512-13-16 kurį CPU pasirinkote ir kodėl?
Kas man nepatinka nešiojamuosiuose kompiuteriuose, tai karštis, aukšta procesoriaus temperatūra ir ventiliatoriaus triukšmas. Neradau jokių naujausių testų, bet esu pasiruošęs lažintis, kad i7 esant apkrovai, nors ir turi tą patį TDP, nešiojamas kompiuteris sušils ir sunaudos daugiau baterijos. Taigi, aš pasirinkčiau i5.
maflynn
Moderatorius
Darbuotojas- 2009 m. gegužės 3 d
- Bostonas
- 2018 m. rugpjūčio 2 d
buran-energia sakė: nešiojamieji kompiuteriai yra karštis, aukšta procesoriaus temperatūra ir ventiliatoriaus triukšmasSutinku dėl abiejų dalykų, turėjau Razer 15 colių nešiojamąjį kompiuterį ir tempai buvo šiek tiek geresni nei mano MBP, bet gerbėjai buvo daug labiau pastebimi. Nekenčiau to, išbandžiau įvairiausius dalykus ir man kažkiek pavyko sumažinti garsą, bet padidėjusio karščio kaina.
Turiu sukonfigūruotą 15 colių MBP, todėl jis daug tylesnis ir karštis nėra toks blogas atliekant daugelį mano užduočių.
Populiarios Temos